Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Idag fyller sambon 30!!!

Skrivet av Malin, Måns o Mea
Jag har överraskning på gång och det har varit jättekul att fixa med. Nu ska det bli såå spännande!
Tänkte inte säga nåt till barnen, men Måns tänkte jag kan jag faktiskt ingjuta i hemligheten. För han höll sig duktigt när jag fyllde och hade hemlis med pappa.

Pratade med båda igår om att mormor och morfar kommer ner till oss för att pappa fyller år. Då ska de vara med dem och vi ska åka ut som vi gjorde när jag fyllde år. Tror barnen och det är de med på. Men vi ska åka iväg till hotell med golfpaket och sova borta i två nätter!!!

Iom att Anders varit bortrest med jobbet och blev sen hem igår kväll så tänkte jag att han hinner liksom inte prata med barnen och hinna avslöja nåt.
Men i morse när fröken tyckte att Måns var tjusig i skjorta till dagis så klämmer han i att mormor och morfar kommer till oss...
Oj! Han upptäckte sin fadäs och sneglade på pappa. Buse sa jag till honom bara och vad gör man mer än ler?! Ja, ja, nu vet Anders att de kommer, men han tror nog att vi ska åka ut och äta bara, som när jag fyllde. he he

Hoppas jag har mycket trevligt att förtälja efter helgen! :o)

Mvh
Svar på tråden: Idag fyller sambon 30!!!

Lycka till!

Skrivet av  Kattis med Lisa 99 och David 01
Å vad mysigt det låter, hoppas att allt går bra och att ni får såååå trevligt!

De är allt härliga våra barn, klart att det är svårt att hålla en sådan hemlis. Det var ju bra att han inte avslöjade allt! ;)
 

Artiklar från Familjeliv