Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej tjejer!

Skrivet av Ingela&Maximilian 4/9 å Elliot April-01
Har precis hittat hit igen. Har försökt länge med den gamla adressen. Sökte på google och letade mig hit igen. När hände detta?!
Vi har det i alla fall bra. Maximilian har lärt sig läsa(!). Inga noveller än,men han ljudar fram ord spontant och varkar tycka att det är jätteroligt.

Vi har köpt en villa! Och idag ska vi skriva kontrakt med nya ägarna till vårt radhus. Det känns vemodigt men jättekul... Så vi har inga som helst problem med vad vi ska göra på semestern! =0)
Svar på tråden: Hej tjejer!

Grattis...

Skrivet av  Linda m Adam -99
... till villaköpet! :-) Vi ska också flytta från vårt radhus snart (kanske redan nu till helgen... eller så blir det helgen därpå). Har fått tag på ett litet hus här istället som vi ska hyra.

Vad roligt att Maximilian lärt sig läsa! Adam har också lärt sig det och har gjort det ett tag nu. Inga noveller här heller än, men det går ju framåt och han klarar av längre och längre meningar.

Minns inte exakt när de bytte adressen hit, men det var ganska nyligen.
 

Hej och välkommen tillbaka

Skrivet av  Helena & Maya
Åh, jag vill oxå bo i hus!
Himla avis blir jag.
Men ska jag bo i hus får jag nog ta ungarna och flytta själv...eller vinna snuskigt med miljoner så jag kan anställa nån som sköter om allt. För käre sambon vägrar befatta sig med sånt, säger han..betongbarn som han är. Och jag är för klen för att orka själv.
Semester semester...vår riktiga semester börjar v.28..men vi tjuvstartar redan nästa vecka.
Då åker vi till Bulgarien i en vecka!
Hoppas vi får se mer av dig här nu.
 

Härligt!

Skrivet av  Malin, Måns o Mea
Välkommen tillbaka till nya aff...

Härligt med villa! Så skoj! Vi hamnar i ett nybyggt kanske nästa vår. Och DET är ju alldeles för långt dit.
Men sommaren känns ju vara här och efter sommaren börjas det byggas... Då låter det ju riktigt nära!

Slit nu inte ut er i flytten innan semestertiderna! ;o)
Hade superb i villan ochi sommar.
Mvh
 

Artiklar från Familjeliv