Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Jasmine ska på barnkalas...

Skrivet av Ulrika med Jasmine 25/10+3till
för första gången i morgon o hon e lite skeptisk, att vara hemma hos nån hon inte känenr själv....
Ja barnet som ska ha kalas är en dagiskompis men iallafall....
skillnad o gå på kalas hos våra vänners barn liksom där hon även känner föräldrarna...

Nån som känenr igen detta?!
Tips tages tacksamt emot=))
Svar på tråden: Jasmine ska på barnkalas...

hrmm..

Skrivet av  Ulrika med Jasmine 25/10+3till
jag kan stava till KÄNNER...konstigt att det blev fel båda ggr*S*
 

Hej!

Skrivet av  Sara&Emily990924
Emily har varit på flera kalas själv. Tom lillIda var ensam förra året på kalas.
Jag har förberett dem innan och sagt att det är ett kals där det bara är barn. Sen känner man efter vad det är för några föräldrar hur barnen känner sej när de kommer in. Oftast har det funkat bra. Några gånger har jag fått stanna ett tag. Någon gång har jag fått stanna hela tiden. Jag tycker att man märker direkt på barnen hur de känner om det går eller inte...
Vet hon inte vilka föräldrarna är? Har hon inte träffat dem på dagis?
Jag tycker att var gång vi är i väg och handlar hälsar Emily på någon dagiskompis föräldrar. Tycker att de har mer koll på alla föräldrar än vad jag har...*L*
Hoppas att det hjälper lite.
Sara
 

Hur gick det? (imt)

Skrivet av  Sara&Emily990924
gf
 

Tack för tipset..

Skrivet av  Ulrika med Jasmine 25/10+3till
Det gick typ som jag trodde, hon ville inte jag skulle gå, efter ett tag tog mamman till dottern som hade kalaset o jag gick. Lite ledset men det gick över lika fort(som det brukar)
Nä på dagis träffar hon inte så många föräldrar eftersom hon bara är där 3 timmar per dag o på förmiddagen....alltså de flesta är redan lämnade när hon kommer dit o är kvar när hon går=)

Liten känslig flicka jag har.........när det är på det viset men grymt envis o självsäker när det är på andra viset*S*