Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej, hej!

Skrivet av Malin, Måns o Mea + bf 6 juni
Nä nu kliver jag fram! Och jag såg allt att Linda m Adam smög inne på vinterbarn -99/00 och måste läst mitt avslöjande där för ett tag sen. he he

Jag är gravid!!! Känns som jag vill att alla ska veta nu! Är i vecka 12 nu och mår bra igen sen 1-2 veckor. Ibland blir man visserligen lite nojjig för att man mår bra igen och hör andra med mf. Men, men!

Måns och Mea ska få lill*syskon! Som de har väntat, speciellt Måns. Detta blir ju en liten "sladdis" i vårt sätt att se det ;o) Mea hinner bli 4 år.

Jag har ju längtat och bearbetat gubben länge. Men nu så... Visst lite fel tajmning när vi ska i samma månad flytta in i vårt nya hus i juni och få bebis. Plus att jag behöver jobba upp min sgi. Det hinner man ju göra på 6 mån och jag har lite tid till det, men att hitta nåt jobb är inte lätt! Så stress och press iom det förstås...

Kram alla
Svar på tråden: Hej, hej!

GRATTIS

Skrivet av  Kattis med Lisa 99 och David 01
Å vad härlig! Hoppas att du får fortsätta att må bra.
Jag skulle också kunna tänka mig en till men pappan är inte lika intresserad.
Njut av magen!
 

Bearbetning

Skrivet av  Malin, Måns o Mea + bf 6 juni
Jo det är det jag hållit på med. Plus att barnen blivit härligare o härligare bara det sissta halvåret. Då har pappa sagt att de börjat bli stora och att han skulle vilja ha en liten igen. Men visst han var inte 100 riktigt när jag väl blev ;o)
Hadegott!!
 

Oooo Grattis!!!

Skrivet av  Åsa m A&E
Låter underbart. Å du ska se att det löser sig med jobb. Ta det lugnt bara och stressa inte, bäsen lär ju knappast gilla det.

Är faktiskt väldigt avis. Kanske ska börja tjat jag med. Tog det länge innan guben din gav sig?
 

Åh grattis!!!

Skrivet av  Linda m Adam -99
Hihi, smyger in och läser där ibland men inte så ofta, så det inlägget måste jag ha missat. Vad roligt med en liten bebis!! Än en gång ett jättestort grattis! :-)
 

Grattis!

Skrivet av  Marie m. Al 5, Oliver 2 år i dag! & Al 2/4
Vad kul! Vad säger Måns och Mea?
 

Åååååh...!

Skrivet av  Ingela&Maximilian 4/9 å Elliot April-01
Jag är SÅ avis! Grattis,grattis,grattis! Jag vill också ha en liten till! Men inte gubben min.
Jag vill,jag vill,jag vill!!!
Det känns liksom som om jag käkat upp alla karamellerna på en gång och det är tomt i påsen... Önskar er allt gott! =0)
 

Grattis

Skrivet av  Helena & Maya 991020
Maya har många tankar och funderingar kring det där med småsyskon. Hon kan bli hemskt sur på oss för att vi inte låter henne bli storasyster.
Många dagiskompisar får småsyskon nu, även dagisfröknarna får barn.
Men fler bebisar här...NIX!
Jag har gjort mitt som barnaföderska och är mer än nöjd med de två tjejer jag har.
 

Grattis!!

Skrivet av  Kicki & Emma
Själv börjar jag också bli väldigt sugen på en liten trea. Som tur är är vi överens, jag och mannen min, så vem vet vad som händer i framtiden :)
 

Grattis!!!

Skrivet av  Nelly & Billy 991104