Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Pustar ut

Skrivet av Marie m. Al 5, Ol 2 & Al 2/4
Efter första barnkalaset som blev riktigt lyckat! Bara en tårtbit i golvet, ett ledset barn och en som inte ville stanna (mamman hann inte gå). ;-) Oj, vad tiden går fort när de har kalas! 15-17:30 var det och det gick undan minsann! Alla var glada och nöjda, kul! 5 barn + Alexander själv blev det och de röjde hela tiden.

Igelkottsmos och korv, fiaspelstårta, kakor, saft och fiskdamm med godispåsar. Jag och min man hade också skoj, hi hi. :-) Tyvärr inga bilder eftersom en inte ville ha ut dom.
Svar på tråden: Pustar ut

Härligt!

Skrivet av  Kattis med Lisa 99 och David 01
Att allt gick bra, du vet inga kalas utan kras så det var tur att bara tårbiten for igolvet.
 

Oooh

Skrivet av  Malin, Måns o Mea + bf 6 juni
Jahaja, nästa helg är det vår tur. Har inte tänkt satsa allt för hårt,men men. Det blir 5 barn här med plus Måns. Fullt tillräckligt!

Mellan 14-16 nånting blir det. Jag vet inte om jag ska gör nån mat liksom först eller inte. Man kanske kan göra välkomnst apperitif. Liten pizzaslice i hand format eller nåt kanske? Har ni nåt tips???

Skönt att det är över va?! Hoppas ni fick en lugn kväll sen då.
Mvh
 

Det låter...

Skrivet av  Linda m Adam -99
... väl jättebra tycker jag med pizzaslice i handformat. Pizza gillar ju de flesta barn! :-)

Håller tummarna för att Måns kalas också blir lyckat!
 

Pizzaslice

Skrivet av  Marie m. Al 5, Ol 2 & Al 2/4
låter ju tipptopp! Lycka till ni med. :-)
 

Vad kul...

Skrivet av  Linda m Adam -99
... att kalaset blev lyckat!

Jag tycker också tiden gick jättefort när Adam hade barnkalas, men man var ju skapligt trött när det var över (hade släktkalas på lördagen och barnkalas på söndagen)! :-)
 

Ja vi hade också

Skrivet av  Marie m. Al 5, Ol 2 & Al 2/4
2 kalas i rad här. Oliver fyllde 2 den 19:e och barnkalaset den 20:e. Men kul är det ändå! :-)
 

Artiklar från Familjeliv