Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

.T. och Ingen, var är ni?

Skrivet av hoppfull
Jag saknar är här inne just nu!
Hoppas aatt ni i allafall mår bra.
Jag vet hur det är , att man inte är här ute varje dag.Är själv periodare här.
Kram till er iallafall!
Svar på tråden: .T. och Ingen, var är ni?

Hej hoppfull

Skrivet av  Ingen
Visst är det så att det går i perioder hur mycket man är här. Mår jag bra törs jag knappt vara här av rädsla att vilja tillbaka. Är jag riktigt låg vill jag nästan inte prata med någon annan än er här som förstår. Ni har betytt jättmycket för mej!
Just nu är mina nerperioder är inte så starka längre så jag börjar nästan våga hoppas igen. Men det dröjer nog innan jag vågar lita på mej när det gäller mat och funderingarna kommer nog alltid finnas på nåt sätt.
Tack vänner för att ni finns! Kram /Ingen
 

Vad...

Skrivet av  hoppfull
..skönt att du vågar hoppas igen, jag hoppas verkligen för din skull också.Kram
 

HÄR!!! :)

Skrivet av  .T.
Hej på dig hoppfull
Jo jag är här ofta, men kan inte riktigt svara på varför jag inte skriver. Jag är bara så himla trött på mig själv och alla tankar på mat. Så trött på tankarna att jag nästan inte orkar tänka dem. Konstigt eller hur?!
Samtidigt känner jag mig väldigt oatraktiv just nu. Magen är stor och kroppen otränad. Jag önskar det fanns tid och samvete att träna. När sonen har somnat är jag så trött och jag vill helst träna efter han har somnat.
Jag kom och tänka på en fin sång vi sjöng på sonens dop; "Älska mig för den jag är". Skulle kanske sjunga den för mig själv till mig själv!

Kram till dig hoppfull och alla ni andra som läser och håller till här inne!
 

Kramar tillbaka

Skrivet av  hoppfull
Vet du, den sången hade vi på vårat bröllopp.
Visst är den vacker, men vi kanske skulle ta till oss själva lite mer av texten!?
 

Artiklar från Familjeliv