Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Liten aktivitet här

Skrivet av Susanne / redax
Vi kommer att ta bort det här snacket, eftersom det är så liten aktivitet här.
Svar på tråden: Liten aktivitet här

det tycker jag är dumt!

Skrivet av  mimulus
Bara för att man inte skriver ofta är inte det detsamma som att det är oviktigt. Det är jätte skönt att kunna komma hit när det känns jobbigt, och prata eller bara läsa. Jag vet inget annat ställe på svenska där man kan prata om just detta. Snälla, behåll sidan!
 

läs det här!

Skrivet av  Fumlan
Jag tycker att det är dumt att ta bort det här snacket helt. Varför inte lägga det under "Hälsa" eller "Känsliga snack" istället och kalla det enbart för "Ätstörningar". Det är mest föräldrar med egna ätstörningar som diskuterar här och därför skulle det kunna ligga under mer föräldrainriktade rubriker som Hälsa/Känsliga snack. Då är det givetvis möjligt för de som har barn med ätstörningar att diskutera fortsättningsvis också.

Men snälla ta inte bort det helt, slå ihop de tmed något annat, ändra rubriken, flytta snacket till ett annat ställe, vad som helst utom att ta bort det helt. Jag tror inte att alla hittar till det här snacket om de själva har ätstörningar eftersom det ligger under "Barn med särskilda behov". Det är som sagt flest mammor med egna ätstörningar som använder det här snacket. Därför ligger det ologiskt till för att hitta.

När jag var sjuk i bulimi och kämpade för att bli frisk var detta det enda ställe där jag kunde prata med någon som förstod mig. Det var oerhört viktigt.
 

bra, fumlan

Skrivet av  mim
Det var ett bra inlägg, fumlan. Bra och kloka förslag
Du lyckades vara mer positiv och konstruktiv än jag.
Det behövs verkligen ett ställe där man känna igen sig och skriva av sig, det är så speciellt, både att gå egenom och att uppleva hos nån som står en nära.
därför är jag jätteglad att det finns en plats här!
 

Tusen tack för svaren

Skrivet av  Susanne / redax
Jag ska absolut kika på vad vi kan göra. Kanske flyttar vi på gruppen. Jag återkommer om det. Fortsätt gärna prata här så länge.
 

litet förslag....

Skrivet av  MammaMarian
jag tycker att det behövs ett snack för de som har barn med magproblem... tex förstoppning för då passar man inte in i någon snackgrupp... och det skulle vara så skönt att hitta andra med långvariga magproblem....

och tycker väl kanske att det kanske kan slås ihop med det här snacket???

Vad säger ni andra?
 

nja

Skrivet av  Fumlan
Jag tycker isåfall att detta snack skulle bli ett renodlat snack om barns ätande och magproblem osv. Sedan vet jag inte om det skulle bli så många inlägg, det är 217 inlägg här (när jag skriver) och de flesta som skrivit här är mammor med egna ätstörningar som bulimi och anorexi.
 

Gör inte det

Skrivet av  E
Många av oss som är här är det som sagt i perioder när man behöver stöd. Visserligen finns ju föräldrar med själsliga problem men där handlar det oftast om andra problem och är mest en sida där många skriver av sej men inte svarar på andra. Så ha kvar denna, flytta den om det behövs men lägg inte ihop dessa två.
 

ja

Skrivet av  Fumlan
Just vad jag tänkte på, jag är inte alltid här, men har återkommit till denna sida då och då när det behövts.
 

Nej, ta inte bort det!

Skrivet av  Anna
Jag har en femårig pojke med ätstörningar och har PRECIS upptäckt denna sidan!

/Anna