Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Kirunautflykten!

Skrivet av Soppero
Idag var jag och mitt barn på en tur in till civilisationen. Vi for direkt efter frukost och var borta till ungefär fyra. Vi handlade kläder nu när man ändå har chansen att prova(!) och ungen min ville ha en leksak så det fick bli en billig bil. Vi hade en mycket trevlig dag tillsammans! Vars vi skulle äta lunch fick barnet bestämma. Vad tror ni det blev om inte... pizzerian!! Fick lite smått panik ett tag där måste jag erkänna! Men jag måste ju hålla vad jag lovar ;) Och se det som en bra träning. Vi delade på en Cappricciosa sedan gick vi en sväng bort mot loussavaara och sedan tillbaka till busstationen.
Ville bara dela med mig av en storstadsdag från två ugglor ute i buschen! :) Hoppas ni också har haft det bra!
Svar på tråden: Kirunautflykten!

så härligt!

Skrivet av  mim
Det låter bra. Det låter som en härlig dag och det var starkt av dig att klara pizzerian. Stor seger för dig att genomföra det och att få det till enmysig och positiv stund mellan er båda, det är en gåva både för dig och barnet, ju!
 

Jo...

Skrivet av  Soppero
Jag försökte att inte tänka på att/vad jag åt utan bara att leva och vara glad för att jag belönats med mitt underbara barn som sitter mitt emot mig. (Som jag inte vill ska märka något heller).
Så ibland kan man klara mer än man tror! Fast nu dröjer det läänge innan vi äter pizza igen ;)
 

skönt

Skrivet av  mim
Ja, det är skönt att höra :)
Det viktiga at det har blivt något positivt att ha med sig och minnas på vägen.
 

Jättebra!

Skrivet av  Ingen
Det är precis så man måste göra. Tänka på barnen och inte låta ens egna mattankar ta över. Starkt gjort! Att du dessutom klarade av en heldag hemmifrån är jättestrongt! /Ingen
 

Ja

Skrivet av  Soppero
Jag står uppe på en topp på väg ner igen. Det har jag varit med om en gång tidigare också. Först går allting förvånandsvärt bra, man tror inte att det är sant. Sedan dalar det sakta nedåt i början. Sen är man fast på botten igen. Men jag kämpar som tusan för att det inte ska gå så långt!
 

=) =) =) =)

Skrivet av  Louise med William f. 040213
Tänker allt hålla ögonen på dig *s*. Skämt o sido. skönt att höra att det går bra. Kramar
 

Hihihi

Skrivet av  Soppero
Ja, det är nog bäst det ;)
 

Artiklar från Familjeliv