Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nåt helt annat

Skrivet av Ingen
Vi har vattkoppor!
Svar på tråden: Nåt helt annat

:(

Skrivet av  mim
usch, stackars er! :(
 

lite jobbigt

Skrivet av  Ingen
är det när de lider av det. Idag hade han så svårt att äta för att det kommit massa koppor i munnen... Vi försökte leka bort det värsta och åt kaffeglass med färsk spenat!
 

jobbigt

Skrivet av  Fumlan
är det barnen eller hela familjen? minns att det tog ett par dagar innan det gick över. men gud så skönt att veta att barnet (min dotter hade det) slipper det sedan.
 

som tur är

Skrivet av  Ingen
har både jag, min sambo och min dotter haft det! Så det är pojkarna. Och en i taget så vi blir sammalagt hemma nästan en månad... Även om de fort blir pigga så smittar de ju. Så vi försöker se lite på video och vara ute och leka så det går faktiskt bra. Känns ändå bra att ha det avklarat! Kram till dej /Ingen
 

Jobbigt!

Skrivet av  Soppero
Själva har vi inte haft det... än! Men det kommer säkert så småningom.
 

ja, det gör ju det

Skrivet av  Ingen
så våra vänner med barn har alla funderat på om de ska komma hit och få smittan så det är över sen... Kram Ingen
 

Stackare!!!

Skrivet av  värdelös
Det kliar ju så man blir galen., men det är ju skönt för dem att de får det när de är barn.
Själv fick jag det på semester när vi var på Kreta, trodde först att det var soleksem och kliade sönder,
vilket gjorde att jag fick hur många koppor som helst.Tack och lov så skulle vi hem två dagar senare.
 

Oj

Skrivet av  Ingen
vilken otur att få det på semestern!
 

Artiklar från Familjeliv