Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ingen

Skrivet av LoT
Tack för ditt svar längre ner. Det finns en sak som har gjort mig ledsen länge och det är att föhållandet med sambon har varit så uselt,, men nu e det ändring på det.. Vi har gjort slut. Jag vet inte hur vi kommer göra i höst vi kommer antagligen bo ihop här (pga att det blir så stora omställningar för dottern iaf när jag ska jobba) under hösten då jag kommer att vara borta ca halva veckorna pga jobb och separera på riktigt i slutet av året eller så. Jag hoppas att detta blir en vändpunkt i mitt liv och att jag finner mer styrka och kraft till att ta reda på vem jag är och vad jag vill med mig själv.

*kramar*
Svar på tråden: Ingen

Hej vännen!

Skrivet av  Ingen
Vad tråkigt att höra att ni inte fått det att fungera. Jag vet ju hur jobbigt du/ni har haft det så jag hoppas verkligen att det vänder för dej nu. Jag håller alla tummar för dej! Tycker du är stark som tagit steget och vågar berätta.
Blir lite fundersam ändå, ska ni bo ihop resten av året menar du? Blir inte det otroligt jobbigt och två stora omställningar istället för en? Du ska såklart göra det som känns rätt för dej och din dotter, men ta inte slut på dej för det har ingen av er glädje av!!! Många kramar Ingen
 

Artiklar från Familjeliv