Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nu mår jag lite bättre!

Skrivet av Louise med William f. 040213
Men det kommer lite till och från. Blä att sådana här problem finns över huvudtaget.

Kram till alla!
Svar på tråden: Nu mår jag lite bättre!

skönt!

Skrivet av  Emilia
att du mår bättre!!!!
Innan jag började läsa härinne så hade jag ingen aning om att så många vuxna hade kvar sina ätstörningsproblem. Jag trodde nog att jag var den enda som inte kommit ur tonårsproblemen.
Min son 10 år har fått diagnostiserad migrän så nu är min motivation att få slut på detta elendet större eftersom han behöver mat på regelbundna tider.
Skulle nog behöva lite hjälpmed att strukturera upp min vardag.....
 

Ja...

Skrivet av  Louise med William f. 040213
det är vi flera som behöver. Men se det inte som ett tonårsproblem, du får det att verka som en befängd idé som försvinner när som helst. Tyvärr så är det inte så!

Så tråkigt att din pöjk har migrän, det vet jag hur det känns. Som tur är har den växt bort. Hoppas den gör det för din son med =)

Kramisar
 

Hejsan

Skrivet av  Ingen
Vet du, jag gör precis samma sak nu, fast i mitt fall handlar det om min systers dotter som är sjuk. Det känns skönt att fokusera på henne som jag ser det behöver det och är sjuk på riktigt jämfört med mej. För henne handlar det ju om att få ett liv. Känner själv att jag har ett som jag slösar bort på dumheter, borde veta bättre...
Jag var förresten inlagd 2 dygn för några månader sedan. Det var skönt just det att man fick vila upp sej, fundera, få bra lagad mat och inte behöva fixa med vardagligheterna. För mej var det bra även om det var jobbigt och jag kände skuld mot familjen. Men i längden kanske det lönar sej, familjen mår bättre om man orkar med den, och för att orka med den måste man ta hand om sej själv. Kram till dej!