Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

MORA

Skrivet av Joa
har en jättebra vårdklinik! DÄR har jag varit och DÄR ficka jag hjälp att komma ut ur mitt helvete och idag mår jag så bra! Jag har varit frisk i 10 år och jag är såå glad att jag lever och kom ur allt vad matproblem heter. Jag är en frisk 33årig smal, två barnsmamma :)
Svar på tråden: MORA

Oj förlåt mig

Skrivet av  Joa
det lät inte alls bra det där inlägget- jag ville på nåt vis bara att ni ska veta att det FINNS hopp!!! Kämpa på tjejer!!!
 

Hej Joa

Skrivet av  sofia
Roligt att du känner att MHE kliniken hjälpt dej.

Har också gått i Mora för 8 år sedan. Den behandlingen var bra för själva matbiten. Men tog inte i tur med det bakomliggande. Alla sa jag var frisk och stark. Efter några år när jag gått där kolapsade jag i utmattningsdepression. Hade inte lärt mej känna mina egna begränsningar. Och allt förflutet hade hunnit i kapp mej.
Många som gått där blir "bara" matfriska tyvärr.
Och har forfarande kropps matångest.
Men det är ju bättre än att ha ätstörningen kvar.

Så nu mår jag jätte dåligt inga matproblem. Men kommer aldrig tillbaka från utmattningen ångesten depresionen. Och har flera barn.


 

OJ

Skrivet av  Joa
gumman vad tråkigt att höra!!! ONT! Jag önskar dig så mycket lycka till iallafall!!!
 

Ungefär samma här också

Skrivet av  Fumlan
var på Videgården och där var det också mycket om maten och kroppen, men inte så mycket om att må dåligt och ha höga krav på sig själv.
 

Men så ledsamt,,

Skrivet av  Joa
hoppas att ni får hjälp med den adra biten båda två!!!