Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Agneta E

Skrivet av Storasystern
Hej Agneta. Syrran har inte blivit bättre.
Vid två tillfällen har hon varit lättsövd i flera dagar med sondmatning för att få upp henne i vikt men vad hjälper det när hon inte får bra vård när hon är vaken?
Anledningen till att hon hamnade på psykavd. är att ingen annan avdelning vill ha henne. Psyk. vill egentligen inte ha henne heller.

Vi anmälde vårdavd. till socialstyrelsen. Vet att en avd. sköterska blev omplacerad med omedelbar verkan, så mycket mer vet ajg inte.

Vi väntar på en plats på en "renodlad" anorexiavd. men det verkar inte som om det kan bli någon plats förrens efter nyår.
Nu har psyk. hyrt ett rum på en annan avd. men personalen kommer ifrpn psyk. så en hel del av den personal som vi anmälde jobbar med henne nu.
Gissa om det är lyckat. SUCK!!
Det är samma visa som förrut. Nu känns det dessutom som om de straffar henne för att vi anmälde.

Man blir bara såååå trött!!!
Svar
Inte Agneta...
...men jag svarar endå.

Det är tråkigt att höra att hon inte blivit bättre, din syster. Att personlaen dessuom är så usel gör mig jätteledsen.

Det måste kännas så hemskt för dig vännen, att stå och se på, inte kunna göra något.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för det kommer nog inte få dig att må så mycket bättre endå. Jag hoppas bara att allt löser sig på ett eller annat sätt...

*KRAM*
Skrivet av  Louise med William f.040213