Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Kamil - det värsta som kan hända ett barn?

Skrivet av Cinglan
Fy tusan. Att bli övergiven för att man inte duger. Och dessutom andra gången..
Nu ska man inte vara sån, men det läkarparets händer skulle man inte vilja lägga sin oro och förtroenden i. Bra att de fick betala underhållet i alla fall. Man skulle ju tycka att det borde vara straffbart, av ren rättskänsla. Å andra sidan är det kanske ännu värre om de hade behållit honom för att undvika straff. USch för alltihop helt enkelt.
Svar på tråden: Kamil - det värsta som kan hända ett barn?

Jag stackars liten kille

Skrivet av  Flaggan
Min första reaktion var att adoptera honom själv, så frustrerande kändes det. Men det är ju inte möjligt...Jag hoppas innerligt att någon eldsjäl här i Sverige vill ta hand om den lille. Man får inte behandla barn på det viset! Och det sjuka är att mannen "gav" kvinnan honom i bröllopsgåva. Ett barn är inget djur man kan göra sig av med när det inte är roligt längre!
 

Min spontana tanke

Skrivet av  Malinau
är att omhänderta deras dotter också, fast jag inser att det är en hämndtanke från min sida. Vilka elaka människor det finns, fy. Hoppas att pojken kan få bli adopterada av en bra familj och få ett gott liv och må åtminstone spökena hemsöka det där läkarparet. Läkare...bevare mig väl.