Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Läste på Mammsnack

Skrivet av Sofia med Axel -99
om killars runkvanor och att en kille la "det" i strumpan *urk*. Men helt ärligt har jag ALDRIG sett några spår från min kille så jag vet inte hur, när och om han gör det. Min brorsa hade en toarulle på nattduksbordet när vi växte upp... Märker ni om era killar gjort det eller går ni lyckligt ovetande som jag :-)
Svar på tråden: Läste på Mammsnack

jag pratar med min man

Skrivet av  Marina
om "sånt", så jag behöver inte undra*S*

Han anser att han inte behöver "runka" eftersom har sex när han vill, dvs ett par/tre ggr i månaden.

Det är han nöjd med.
 

Jo då.... Jag vet....

Skrivet av  Jessis
Men hur han gör det är vår sak...
 

Mitt ex

Skrivet av  Anonym nu
...gjorde det alltid i duschen. Så det syntes eller märktes aldrig någonting. Men det är väl inte så konstigt att det inte finns några "tecken" kvar, för det är väl inget man direkt vill lämna efter sig ? Själv onanerade jag ju också ofta, och det märkte inte han något av heller.
 

*s*

Skrivet av  Mama-Kriti m E -02 & bf 29/5.
Jag vet var han gör det och hur han "städar upp det", han har några varianter men jag tror han får ha det privat med mig. ;)
 

min man säger

Skrivet av  frugan
han inte runkar, & faktiskt tror jag honom. inte för dt spelar mig nån roll, vill han runka, gör det! men han säger att han inte får ut nåt av de, hellre sex med mig, & har man det ofta, så säger han inte han behöver det!

vi har varit tillsammans i 14 år nu
 

Jag fattar inte...

Skrivet av  oförstående myself
_varför_ man vill (eller inte vill) veta. Jag bryr mig verkligen inte. Vad spelar det för roll? :-)
 

Lyckligt ovetande

Skrivet av  Nape
Jag har ingen aning och tänker inte fråga heller. Nog för att jag vill känna honom bra, men vissa detaljer får han minsann behålla för sig själv. *s*
 

Hur han gör vet jag inte

Skrivet av  Miko
men att han gör vet jag (det gör väl _nästan_ alla?).
Märker inte och det är väl bra, vore väl äckligt om han inte tog rätt på det (jag menar, vem snyter sig t.ex. på golvet och går därifrån eller i en strumpa? ;)
 

Artiklar från Familjeliv