Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

28 dagar kvar!

Skrivet av Irmis 1/5
Nedräkningen har börjat! *fniss*
Jag börjar bli så trött på det här, hur ska jag få dagarna att gå? Jag känner mig som expert på graviditet nu vill jag bli expert på förlossning! *ler*
Här om dagen fick våra vänner sin lilla dotter och vi har ytterligare tre par som "ska" få före oss!
Usch vad tiden går långsamt!
Vill föda barn NU!!!
Svar på tråden: 28 dagar kvar!

Håll ut!

Skrivet av  Wilma
Njut av vårsolen när den visar sig och ät mycket god mat så du blir stark!
All lycka!
 

hej Irmis

Skrivet av  erika m 4+bf11/10
är lite nyfiken och har inte läst alla inlägg på ett tag pga datafel. Bor du i Stockholm och vilka Bm ska du ha?
Förstår att du väntar och längtar! Du får väl hälsa på dina kompisar och lukta på bebisarna så hormonerna sätter fart*S*.
Jag längtar oxå att få föda barn igen men till dess är det lååååångt.
 

Hejsan!

Skrivet av  Irmis 1/5
Vi bor i Nyköpingstrakten, flyttade hit från Dalarna i november, men innan dess bodde vi i Stockholm!
Vi har pratat med flera barnmorskor och tillslut fastnade vi för Kirsten Nisted, så det är hon som ska komma hem till oss när det är dags! Det är vårat första barn!
Var bor du själv? Har du fött hemma tidigare?
 

hej

Skrivet av  erika m 4+bf11/10
låter som ett bra val av bm, har aldrig träffat henne men läst och hört positiva saker om henne.
Går du på mv i Järna? Har lite dålig koll på Nyköpings läge.
Jag har fött 2 barn tidigare hemma och de 2 första på ABC på SÖS. Ett barn hemma i Stockholm och ett i Malmö. Barnet som ska föddas i oktober blir oxå Malmöit. Jag har en urtrevlig och lugn bm här som jag hittade tackvare en bm som ville föda hemma men som aldrig gjorde det(vet faktiskt inte riktigt varför).