Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*Glädjeskutt*

Skrivet av Safira v 30+5
Min hemBm ringde nyss, "bara før att" høra hur det går och så där "annars" (på en søndag!). Vi har ännu inte träffats "ordentligt" och pratat fødsel, men allt känns såååå bra med henne. Nu skulle hon iväg på semester och kom hem den 19/2 så DÅ ska vi träffas :-) . Har iofs träffat henne genom jobbet tidigare så vi "känner" varandra lite grann.

Längtar till det är dags før plutten att komma ut, førhoppningsvis här hemma :0) !

((Kramar))
Svar på tråden: *Glädjeskutt*

:-D

Skrivet av  Eva & Collin 010209+ bebben i magen v 36
Hej Sara!

Spännande! Ska försöka få ihop med bägge våra hem-BMar snart. Det är bara den ena som har varit hemma hos oss. Kan inte fatta 1 månad kvar.... *iiiahhh*

Kram
Eva
ps fick du mitt mejl?
 

Hej Eva!

Skrivet av  Safira v 30+6
Joo, jag har fått ditt mail, har bara inte haft orka att svara, sorry. Det är bara sååå tungt på jobbet just nu att när jag kommer hem lägger mig framfør braskaminen på en saccosäck... har inte så mycket øverskott mao.

WOW!! Vad spännade, bara 4 v till ditt bf! Det är ju snart!! Är allt førberett infør fødseln? När fødde du i førhållande till bf med Collin?

((KRAMAR))
 

Helt ok

Skrivet av  Eva & Collin 010209+ bebben i magen v 36
det tog ju mig VECKOR att svara på ditt mejl ;-))
Med Collin så gick vattnet 3 dagar innan bf och han föddes på dagen där.
Men jag tror det blir en mars bebis denna..... vi får väl se...
Vi ska handla lite saker som behövs till hem födseln och så - har inte gjort det än.

KRAM
Eva
 

Artiklar från Familjeliv