Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Angående ev. Stockholmsträff

Skrivet av Elisa
Lite längre ner har vi börjat prata om en träff för oss som fött hemma eller som ska föda hemma här i stockholm.

Personligen vore det jättetrevligt att få träffa er och få ansikten på alla nicks.

Vad jag kan förstå är det inte lätt att hitta bra datum så här i semestertider. Samt att min lille är bara 5dagar så vi tar det rätt lugnt fortfarande.

Men jag tycker att vi skulle kunna bestämma ett datum i tex augusti redan nu så att så många som vill och kan redan nu kan planera in det.

En träff i en park i någonstans centralt vore väl bra - eller vad säger ni andra?
Finns det intresse ?

Svar på tråden: Angående ev. Stockholmsträff

Japp

Skrivet av  Tina & Angelina maj -02, bf 01-05
Jag kommer så gärna
 

Ja!

Skrivet av  Manna
Det vore verkligen superkul att träffa fler hemma-födare!!!

Vi är typ borta nästan hela sommaren, vet bara att vi är absolut tillbaka när sonen börjar skolan i slutet av augusti...

Så en träff i sensommarvärmen i en park vore toppen! kram på er så länge!
 

Ja!

Skrivet av  Venus med Ida -02 & Wilma 040612
Det skulle vara superkul!
Vi kommer att vara hemma, så det passar när som helst!
Om det inte är nödvändigt att det är mitt i city så är ju Skokloster väldigt trevligt!
 

jag är på

Skrivet av  femman e här
i augusti, vi är borta till ca 15:e. park i sthlm är jättebra tycker jag.

 

oh va kul

Skrivet av  Erika m. 5 barn
Jag kan jämt och vill gärna se er!
 

Hej! Skulle gärna komma på träff...

Skrivet av  (Busmamman) Nadja
om det inte krockar med mitt nästa barns födelse som är beräknat i början av augusti. Och sen beror det ju förstås på hur jag mår i övrigt.
Har inte skrivit så mycket här, men det vore verkligen roligt att få träffa andra hemmafödare. Ja, nu har jag ju inte fött hemma än, men hoppas på att det blir så nu med mitt tredje barn. :o)

Jag håller utkik efter vad ni bestämmer för tid o plats, så kanske jag dyker upp!

För er som undrar, så skrev jag lite här tidigare, i början av graviditeten, under signaturen Busmamma.
Undrar också hur det är med naturnära, som jag vet låg ganska nära mig i graviditeten? Hoppas allt är bra med dig och bebisen i magen!
 

Vi kommer gärna!

Skrivet av  Challis med Irmelin 030516
Trots att vi bor i Katrineholm så kommer vi från Stockholm från början så större delen av släkten bor där så vi är där ofta.
Får vi oxå komma? *snälla,snälla,snälla* :)

Det skulle vara superkul att träffa alla!
 

såklart

Skrivet av  .
alla får komma!