Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Förslag på sthlmträff

Skrivet av E,jsa
Hej!

Tänkte komma med ett förslag på träff i stockholm i augusti. Så här nedan att Manna skulle ut till landet och vi gör detsamma om några dagar så det vore väl bra om vi kunde boka träffen!

Mitt förslag är Söndagen den 22/8 i Drakenbergsparken på södermalm. Där finns stora gräsytor, lekpark, minigolf, badmöjligheter för den som vågor osv...
kl. 14.00.
Om intresse finns så kan jag ta på mig att ordna en skylt så att vi hittar varandra.

Nu hoppas jag att många av er kan och att alla känner sig varmt välkomna. Gravid, nyförlöst eller bara intresserad!

Kram Elisa
Svar på tråden: Förslag på sthlmträff

Elisa ska det stå inget annat IMT

Skrivet av  Elisa
e
 

ja!

Skrivet av  Camilla, Viggo&Manne
Jag tycker det låter bra! KOmmer!
 

Vi kommer gärna!

Skrivet av  Challis med Irmelin 030516
Jättebra idé! Vi ska absolut försöka komma!
 

Vi kommer gärna

Skrivet av  Tina & Angelina maj -02
Skriver upp det i kalendern, det blir antagligen jag och vår två-åriga dotter.
 

jag med

Skrivet av  karin
Hej!

Jag kommer också gärna, om vi inte är på semester.
Jag skrev härinne för ca ett år sedan då min son var nyfödd. Han var planerad att födas hemma men det blev Södertälje.
Vi ses!
 

Vi kommer

Skrivet av  Erika m.5barn
Jag tar nog med hela barnaskaran, det är så sällan vi är i Drakenbergsparken trots vi bor ganska nära.
 

Hej Erika!

Skrivet av  Ana m Jens0207 o Lycke040120
jag trodde att du bodde i Malmö, vi har ju haft samma barnmorskor här nere.
kul om vi kan ses i träffen.
 

Kommer inte, tyvärr!

Skrivet av  (Busmamman) Nadja bf 3/8
Även om jag skulle ha fött då och skulle orka komma, så är det min systers födelsedag, så då blir det kalas tvärs över gatan istället. ;o)
Hoppas ni får trevligt och att det blir fler träffar framöver som jag kan komma på!
 

Vilken tur!

Skrivet av  Ana m Jens0207 o Lycke040120
Vi är precis i Stockholm den helg, jag med mina föräldrar och mina barn. Hoppas verkligen hitta dit
(bra idé med skylten, jag känner nog inga direkt)
 

Vi vill också komma!

Skrivet av  Emmie med Tilla
Hoppas det går att lösa på något sätt.
Har aldrig varit på träff så här förut. Det skulle vara jätte kul att få träffa er.
 

Artiklar från Familjeliv