Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej igen..!

Skrivet av Sabina m. Prins Mio,Beckis och Knytte

Några här kanske kommer ihåg mig.. När jag väntade min son hängde jag här rätt mycket.. :) Då fick jag inte min efterlängtade hemförlossning men dock en hemförlossning på sjukhus! Nu är jag gravid igen i v.12 och nu rackarns så blir det hemma!! ;) Har en ny man och han tycker precis som jag att hemma är det mest självklara valet..! Det enda problem jag har är att hitta en barnmorska i närheten.. Om vi nu ska ha det.. Så om nån har tips på barnmorskor i Norrköping/Linköping så kan ni kanske hojta till..? :)
Kram!
Svar på tråden: Hej igen..!

Underbart, va härligt att höra! :o)

Skrivet av  Nadja
Åh, vad jag har tänkt på dig och va skönt att höra att allt har gått vägen. *glad för din skull*
Och, jätteskoj att du har hittat en man som delar din inställning. Jag kan ju bara hålla med. :o) Det är verkligen så fantastiskt och ändå precis som det ska vara, helt naturligt.
Tack för gratulationer! Jag såg även ditt inlägg om svågerns mc-olycka - va hemskt, man inser då hur skört livet är ibland. Tänker på er alla och håller tummarna för det bästa.
Jag ska ta mig i kragen och maila dig, men nu måste jag svara vidare på inlägg. ;o)
Och, du får väl rapport från Nell snart som kommer och hälsar på, jag träffade henne som snabbast i fredags, då jag hämtade min bärsjal. Hon har också en liten goding till dotter! :o)
Kram på dig!