Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Träffas idag!!

Skrivet av Elisa
Jippi - det är toppenfint väder!!

Hoppas nu att alla hittar - såg inläggen nedanför och det är precis som Tina skriver.

Jag kommer att ta med en lapp typ A4 och sätta på min barnvagn där det står Föda Hemma Träff - så att vi lätt kan hitta varandra.

Jag kommer Hjalmar 2mån och förmodligen med Majken 5år. De andra blir hemma då min 3-åring är förkyld.

Blir det problem kommer jag att ha min mobiltelefon med : 0709- 40 22 49

Vi ses i parken!

kramar Elisabeth
Svar på tråden: Träffas idag!!

vilken tid är det?

Skrivet av  Karin
Kommer med min son, min man är sjuk.
Vi ses!
 

Kl. 14.00 - och framåt...

Skrivet av  Elisa
vi sitter väl där en stund hoppas jag :o)
 

Vi kommer!

Skrivet av  Manna o dotter
Oj vad många som vill komma va kul!

Vi ses lite senare!

kramar
 

Tyvärr...

Skrivet av  Emmie med Tindra
Vi är sjuka. Jätte tråkigt! Vi ville så gärna komma. Hoppas det blir någon mer gång, snart.
Ha så trevligt!
 

Du var saknad!

Skrivet av  Challis med Irmelin 030516
Jag tittade och tittade och undrade när du skulle komma! Blev väldigt besviken när jag förstod att du inte var där :(
Hoppas att ni kryar på er! Vi var alla överens om att vi vill träffas igen och då hoppas jag verkligen att jag får tillfälle att prata med dig :)
Många kramar!
 

Jag saknade er..

Skrivet av  Emmie
Jättetråkigt. Vi fick feber och jag hade migrän, inte i form för att köra precis. Ännu mindre smitta ner er. Vi ser fram emot nästa träff!
 

Tyvärr...

Skrivet av  Venus med Ida -02 & Wilma 040612
så kan vi inte... *ledsen* Ville ju så gärna komma!
 

Tyvärr också

Skrivet av  Blomman
En olyckshändelse inträffade på väg till Drakenbergsparken. Jag och barnen fick tyvärr återvända hem. Jag som så gärna ville träffa mammor, precis som jag, som har fött hemma eller är sugna på att föda hemma. Jag hoppas att ett nytt tillfälle för en ny träff dyker upp mycket snart.
 

Oj, inget allvarligt hoppas

Skrivet av  Challis med Irmelin 030516
jag!?
Ett nytt tillfälle dyker alldeles säkert upp snart igen!
 

Mitt barn hade

Skrivet av  Blomman
kissat på sig.
 

Artiklar från Familjeliv