Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Snart är det väl dags för en stockholmsträff igen?

Skrivet av Elisa
eller vad säger ni. Vore kul att träffa er igen + alla nya som vill kom. Det gäller ju att passa på medans vi fortfarande kommer ihåg namn och ansikten på varandra och medans vädret forfarande tillåter en träff utomhus (det är väl enklas så).

Mitt förslag är att vi träffas en lörd el. sönd under oktober.

Vad säger ni andra - visst vore de skoj och se hur de små har växt :o)
Svar på tråden: Snart är det väl dags för en stockholmsträff igen?

gårna

Skrivet av  femman e här
SKA BLI KUL ATT SES IGEN.
 

Ja!

Skrivet av  Venus med Ida -02 & Wilma 040612
Jag vill vara med!!! :)
 

Superkul!

Skrivet av  Enna
Satt faktiskt och funderade i samam banor och tänkte just föreslå men du han före ;P

I Oktober jobbar jag tyvärr första, andra och sista helgen så kunde vi ta någon helg i mitten av oktober så kommer jag mer än gärna.
Ni alla var ju så trevliga sist.

 

Japp!

Skrivet av  Anna m. Martin + bf 16/2
Då kommer vi med!
Kram
 

Jamenvisst!

Skrivet av  Manna -lite höstfrusen... : )
Tycker ja me.

Men inomhus låter ju lite varmare...

kram!

 

Jo, det är sant...

Skrivet av  Elisa
vi får väl se hur vädret blir och om det finns nån möjlighet att träffas inomhus - hemma hos nån eller likande.

Kram till dig och Nora Lin!
 

Om ni vill...

Skrivet av  Venus med Ida -02 & Wilma 040612
kan vi träffas här! Bor i Bålsta, men det kanske finns de som tycker det blir långt?
Annars är vi mobila om nån annan bor "bättre till"! :)
 

Kommer gärna

Skrivet av  Karin med Tyko
i mån om tid... Har personligen inget emot att åka till Bålsta, det går väl pendeltåg dit?
 

Hej Karin!

Skrivet av  Elisa
Hur går det med flyttplanerna ? Speciellt nu när ni varit nere och hälsa på...jag planerar att åka ner och hälsa på när jag skrivit färdigt på c-uppsatsen dvs om ca 4! Det ska bli så himla kul att komma ner och se hur fam. B. har det!

Kram till Tyko!
 

hej

Skrivet av  Karin
Det går inget vidare med flyttplanerna, är lite för geografiskt bunden till studierna.Men engegemang finns både från oss och från södre breddgrader så förr eller senare hoppas jag...Det var jättemysigt där nere och de har superfin lägenhet!
Vi syns kanske på träffen!

Kram
 

Japps!

Skrivet av  Venus med Ida -02 & Wilma 040612
Det går pendeltåg hit och sen kan man ta bussen nästan ända hem till oss! Tar typ 5 min med buss....
 

Vill gärna komma den här ggn...

Skrivet av  Nadja m Tilia
eftersom jag missade den förra. Kan nästan alla helgdagar i oktober.
 

Artiklar från Familjeliv