Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

www.fodahemma.org uppdaterad med ...

Skrivet av Anna T1
... två födselberättelser (Alice och Tilia), födelseannonser, nya insändare och adresser till barnmorskor med mera.

Ni som har träffar får gärna skicka dem till [email protected], förutom att skriva om dem här alltså, så lägger vi ut dem på Föda Hemma-sidans kalendarium!

Och om ni vill skriva artiklar, insändare eller vad som helst är det neturligtvis otroligt välkommet (även om vi inte alltid är så snabba med att lägga ut ;-)

Synpunkter på sidan är också välkomna. En sak jag har funderat på är om ni tycker att www.fodahemma.org borde ha ett eget forum, eller om ni är nöjda med att prata här?
Svar på tråden: www.fodahemma.org uppdaterad med ...

Ang forum...

Skrivet av  naturnära
jag är helt nöjd med denna forum. Det som är positivt är att ev fler kommer i kontakt med denna forum jämfört med om man har en egen på födahemm-hemsidan.
Däremot om födahemma skulle ha ett eget forum skulle man automatiskt besöka sida mer ofta jämfört med nu. Och då skulle man ju automatiskt även se alla nyheter mm.
Även om det skulle vara positivt med ett forum på födahemmas sidan så tror jag att man kanske lättare "låser in sig" i sitt "eget" gäng och de som har en annan syn på föda hemma kanske känner sig ännu mer utanför och ej välkommna. (ren spekulation detta från min sida.) Här på snack kommer det in folk "utifrån" lättare skulle jag tro, vilket jag ser positivt på även om diskutionerna kan bli hätsiga och många missförstånd uppstår men även redes ut osv....
Vad tycker ni andra här inne?
 

Artiklar från Familjeliv