Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Byter nick

Skrivet av Restless, f.d. Mysko
Nu är det tillräckligt många jag berättat för (om barnet som är på väg) så nu byter jag till mitt riktiga nick - Restless. :)
Svar på tråden: Byter nick

Grattis

Skrivet av  Camilla
Kul att Are ska få ett syskon att tampas med. Har undrat hur ni har det och jag får väl tolka denna nyhet som om ni har det bra!?
Vi kommer inte att synas på någon föräldrautbildning denna gång. Vi väntar på att Helena ska forska färdigt och att jag hunnit en bit på väg mot bm yrket innan vi lyssnar på någon som ev. vill till oss. Jag hoppas du får en toppen tid och en drömförlossning.
Kram Camilla med Viggo och Manne

 

Hej!

Skrivet av  Restless
Jodå, allt är bra förutom att jag är så trött, där av min bortavaro här. :)

Vi var på inskrivning idag, det var skönt att återse Cayenne (som kommer att vara min MV-BM den här gången).

Vad roligt att höra att du ska bli BM! Min sambo funderar på att bli doula, men just nu tillåter inte tiden det. Nåja, han är ju inte lastgammal. ;)
 

själv är jag inne på trean

Skrivet av  envis m S & L&bf 13 maj-05
och mitt sista barn ;) ska födas hemma i maj om allt går vägen.
Lycka till och hoppas du får stanna hemma den här gången!
 

Säker? ;)

Skrivet av  Restless
Är du säker på att du inte ska ha fler? Det är ju ändå rätt beroendeframkallande att ha magen i vädret... :)

All lycka i maj, vilken härlig tid att föda/födas på!
 

tyvärr

Skrivet av  envis m S & L&bf 13 maj-05
är jag säker. Det finns nya "livsuppdrag" som jag måste fullfölja. Allt handlar ju tyvärr inte bara om att föda barn ;(
Och dessutom ska man sluta på topp dvs när man har som mest skoj! Man ska ju ha tid och ork att följa sina barn på deras inviduella resor genom livet oxå!
 

Sant!

Skrivet av  Restless m Are -03/01 och Minst, bf 21/7
Jo, det är ju helt sant. Få se vad som händer efter Minst, vi tar ett barn i taget. :)
 

Skoj o grattis!

Skrivet av  Nadja
När är denna bebis beräknad?
Hoppas du får en fin förlossning hemma!
 

Julibebis

Skrivet av  Restless m Are -03/01 och Minst, bf 21/7
Oj, måste komplettera mitt nick...

H*n kommer 21/7.
 

Roligt, vilket sammanträffande...

Skrivet av  Nadja
det är min sons födelsedag (f-91). :)
 

Oktober/November

Skrivet av  Restless m Are -03/01 och Minst, bf 21/7
...verkar vara en bra barntillverkningsperiod. ;)