Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Stor badbalja?

Skrivet av Vickan med Jonna & Jesper
Hej! Hoppas nån ka hjälpa mig, frågan kanske inte passar här men jag provar. Vet ni om det finns badbaljor som är större än de vanliga? Vi har inget badkar och Jonna (snart 4 år) klämmer gärna ner sig i den lilla baljan som Jesper badar i. Hon duschade mest innan, men sen när han föddes och började bada så vill ju hon med... Ibland sitter de t.o.m ihop i den!
Nån som vet om det finns stora baljor??
Svar på tråden: Stor badbalja?

Min kusin....

Skrivet av  Smygläsare
bodde utan dusch och badmöjligheter ett tag. Hon köpte då en STOR balja som hon kunde sitta i och tvätta sig. Om hon som vuxen kan bada i en balja så borde ni kunna hitta en lagom stor till barnen. Tror hon köpte sin på Oskarssons i Skärholmen om det är till nån hjälp.

(Hoppas det var okej att jag svarade... Var inne och smygläste eftersom jag har en systerson i era barns ålder och så kunde jag inte låta bli att svara när jag kunde. ;o))
 

Hmm..

Skrivet av  Vickan med Jonna & Jesper
helt okej :o)
Men jag bor ju inte i Sthlm....
Får väl ta en tur dit om jag inte får nåt annat napp.
 

Har Oskarssons en hemsida?? *imt*

Skrivet av  Vickan med Jonna & Jesper
v
 

När min lillasyster var liten

Skrivet av  Malin med Adam och Philip
blåste mamma och pappa upp en liten, rund plastbassäng (som man brukar ha ute på gräset på sommaren) och ställde i duschutrymmet! Det funkade jättebra!

 

Det hade vi till Clara också!

Skrivet av  Sabina & Clara
Vi har badkar i källaren och förut tyckte hon det var lite otäckt där nere... det är inte så stor mysfaktor i vår betongbunker med flagnande grön färg... Då fick hon bada i en liten somamrbassäng i duschen. Det gick utmärkt!
 

Ja!

Skrivet av  Emilia
Vi har inte heller badkar så jag hittade en gigantisk balja på Överskottsbolaget för en femtilapp (eller egentligen kostade den typ 250:- men killen i kassan hittade ingen prislapp så han chansade *s*) och den får båda barnen plats att bada i tillsammans.
 

Vilket kap!

Skrivet av  Vickan med Jonna & Jesper
Man blir ju avis ;o)
 

Artiklar från Familjeliv