Annons:
  Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vill passa på att

Skrivet av Charlotte, Alexander, Paulina & skuttis
önska er alla en god jul!

o<:o)>-
Svar
GOD JUL !
från mig oxå! Vi åker hem till mina föräldrar idag och sen på juldagen ska Anton till sin pappa för att fira jul.

Skrivet av  Anette med Anton
...och god jul från Orust!
Önskar er alla en riktigt God Jul!

Vi skall fira här hemma hos oss! Gästerna har redan börjat anlända och det råder mysig, stillsam julstämning (trots att det är blåsigt och regnigt här på Västkusten).

Vi dricker glögg och lagar mat, klär granen och sjunger julsånger, slår in klappar och klurar på rim. Albin är förväntansfull och har mycket pirr i magen, Nils tycker att granen är vacker och kulorna är så spännande, - Jag och maken njuter av att hela familjen är samlad i vårt hem! Nu skall vi vara här tillsammans i fem dagar, och det gör mig lycklig.

Många kramar till er alla sommarmammor, sommarbarn, syskon och pappor runt om i Sverige!
Skrivet av  Stina med Albin&Nils
God Jul från oss också!
Imorgon bär det av till mina föräldrar, men bara över dagen, så jag är hemma igen på kvällen. Men då lär jag stupa ;o)
Skrivet av  Christine med Nathalie & Daniela
God Jul!!
.
Skrivet av  Jultokig mamma med två nissar
God jul!
Här har vi riggat paket och julstrumpor till barnen vid öppna spisen, tomten kommer ju flygande i natt... Sen blir det mer paketöppning hos min syrra framåt kvällen.

Avnjuter just nu julens första skinkmacka (på hårdbröd med senap) framför datorn, mums! Nu är jag klar med allt, tror jag...

God jul från Johanna
Skrivet av  Johanna & Fanny 00 + Tom 03
Annons:

Faktabank

Artiklar och nyttig information

annons