Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej hopp!!:)

Skrivet av mamma till 00:a & 02:a
God fortsättning på er allihopa!!

Jaha nu måste jag fråga om det finns några stora barn kvar med napp??!!
Svar på tråden: Hej hopp!!:)

Detsamma :)

Skrivet av  Velma och Dexter 0007
Och nej, här används inte napp längre.. Sonen slutade med napp helt plötsligt när han var runt ett år.. Vet fortfarande inte varför :S
 

Dito!

Skrivet av  Stina som hade napp läääänge
God fortsättning! Hoppas att din och alla andras jul har varit härlig! Vi har haft en fin julhelg här på Orust.

Albin slutade också med napp helt plötsligt när han var ett år, precis som Velma skriver ovan så har jag ingen aning om varför - En tanke är att det kanske berodde på tänderna? Eller att det fanns andra saker som var godare? (Jag ammade ju exempelvis v ä l d i g t länge)

Jag själv slutade med napp när jag var fem år, resterna av nappen hänger fortfarande kvar i den stora eken på min farmors lantställe.

 

Njae

Skrivet av  Jolin
Hon skickade napparna till tomten i somras men brukar stjäla lillebrors napp när hon ska sova/sover. Det är helt ok för mig!
 

Kattungar på Skansen

Skrivet av  Alifo
Hejsan,
Min fialotta slutade med napp i början av sommaren 2003. Hon hade dem i ett snöre runt halsen och lämnade dem hos kattungarna på Skansen som "inte har någon mamma" för då kunde de "ta med den när de gick och la sig och saknade sin mamma".
Mvh
A
 

Artiklar från Familjeliv