Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Partypinglan Paulina!

Skrivet av Ango & Paulina 001213 + 2 till
Igår var Paulina med pappa på MC-fest i Västerås. Det var massor av folk och Paulina hade haft jättekul. Hon hade dansat till hårdrocksmusik och sjungit karaoke.
De kom hem först vid 01:30 inatt och då var mamma rejält nervös vill jag lova. Roger hade sagt att de skulle vara hemma vid 00:30 ungefär, men vid 1:15 var ingen hemma, det var storm ute och Roger svarade inte på sin mobil...
Fick tag på honom precis innan han svängde upp på garageinfarten och det visade sig att de kört jättesakta hela vägen hem för att inte blåsa av vägen (flera bilar hade gjort det) och de fick åka omvägar för att träd hade legat på vägen! Hem kom de helskinnade iaf, och Paulina hade sovit hela vägen hem.
Klockan 10:45 idag TVINGADE vi upp partypinglan ur sängen *ler*. Det tar på krafterna att vara på fest!

Kramisar
Svar på tråden: Partypinglan Paulina!

Det var värst

Skrivet av  Sofie och Ronja + Bf 28/3
det var länge sedan ens jag orkade vara på fest så länge;)

Här blåste det också ordentligt igår, vi kom hem precis innan det blev som värst men redan vid elvatiden var det lite vingligt att köra bil, det blåste sönder lite saker på vår uteplats men man får vara glad att det bara var prylar.

Ronja var uppe till tolv ungefär för vi hade besök men inte sov hon längre än till åtta för det, hon har förståss varit lite trött idag:)
Kram!
 

Usch, det var verkligen

Skrivet av  Ango & Paulina 001213 + 2 till
inget roligt oväder precis.
Vi var ganska förskonade här uppe trots allt!
Paulina var jättetrött hela dagen igår, somnade vid 20-tiden och vaknade först vid 9:15 idag.
Det tar på krafterna att partaja *ler*!

Kramisar
 

Hihi

Skrivet av  Emma & Julián 001228 (Leo90,Sofia 03)
ja, det ska börjas i tid. Förstår om du var lite orolig dock, mcfest,hårdrock, storm osv, ingen mjukstart på partypremiären precis;).
 

Nej, här går vi

Skrivet av  Ango & Paulina 001213 + 2 till
på riktiga partyn från början *s*. Jag hade varit oroligare om jag inte vetat att festen varit garanterat helt nykter och jag om jag inte känt de allra flesta på festen. Dessutom visste jag att flera barn skulle vara med sina pappor. Ändå blev det en rejäl partydebut *s*.

Kramisar
 

Det ska böjas i tid...

Skrivet av  Jessica & Tova
.. det som krokigt ska bli! :-)

Otäckt med stormen dock, så det var skönt att de kom hem helskinnade!
 

Japp!

Skrivet av  Ango & Paulina 001213 + 2 till
Det ska väl bli spätta av damen, iaf om pappa får som han vill *s*.

Kramisar