Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

ang. "träffpunkt" var bor ni?

Skrivet av Katarina med Maja
Skriv gärna i rubriken, känner att jag har lite dålig "koll" på var ni finns..
Svar på tråden: ang. "träffpunkt" var bor ni?

Sollentuna, norr om Stockholm imt.

Skrivet av  Katarina med Maja
.
 

borlänge i dalarna *imt*

Skrivet av  sebbes mamma
*imt*
 

göteborg/landvetter(imt)

Skrivet av  Helene med Alexander 27/9-03
.
 

Bromma närförort till Stockholm imt.

Skrivet av  Gabrielle med Victoria 26/1-04
-
 

Linköping, Östergötland. imt

Skrivet av  Carina med Filip
 

Årjäng, Västra Värmland (imt)

Skrivet av  Camilla med Oliver
IMT
 

Vi finns i Katrineholm

Skrivet av  Maria & Herman
15 mil från stockholm.
tycker det skulle vara JÄTTEKUL med en träff. Dår man kan få träffa alla nya som gammla här inne.
 

Bor ju ända nere i Skåne :-(

Skrivet av  Ann m Frida 021021 & Fanny 990408
och någon tur uppåt Stockholm i det närmaste kan jag nog glömma. *bu-huuu* Jag vill ju också träffas!!! Kan inte alla ni åka ner till Skåne istället? *asg*

Kramar
Ann
 

vi kan väl ordna i skåne??*ler*

Skrivet av  cajza m lillstumpan
Eller hur Ann? Vi bjuder hit allihop! Jag kan sy ihop 8 sängplatser bara hemma hos oss...
Skämt åsido, det finns kanske fler sydsvenskar, så kan vi ha en regional träff.
 

Ja, det låter bra!!!

Skrivet av  Ann m Frida 021021 & Fanny 990408
Hur många kommer på VÅR träff då???

Ann
 

Har du planerat en träff eller?

Skrivet av  Gabrielle med Victoria 26/1-04
Har läst er sida nu. Två jättefina tjejer har du! Fick lite tårar i ögonen när jag tittade på Frida som mumsade pizza..

Hua vilken lipsill jag blivit.

Kram!
 

Hej Gabrielle.

Skrivet av  Ann m Frida
Nja, planerat är väl att ta i. *fniss* Men kanske det blir en Skåneträff ändå, se tråden ovanför här.

Ja visst är det en underbar syn när hon åt pizza!!! Tänk va? Åh vad glad jag var, trodde att problemen var på väg att lösa sig. Lite naivt kanske...

Kram
Ann
 

Åh, jag vet..

Skrivet av  Gabrielle med Victoria 26/1-04
många gånger när det funkat bra någon dag eller två så har jag också tänkt att nu vänder det.

Men visst är det lite konstigt det där? Victorias första svacka kom bara 6-7 dar efter förlossningen. SEdan blev det flaska från v 2.

jag envisades med amningen och fick igång den och fick henne att äta ordentligt från bröstet strax innan hon blev 4v. Glädjen visste inga gränser, 6 dagar senare var vi tillbaka till problemen igen. Och så har det varit fram och tillbaka.

Lite hemskt kanske men sedan en tid tilbaka drömmer jag inte ens om att det ska bli bättre. För mig känns det bättre så, det var psykiskt mer ansträngande att hoppas och konstatera att det bara blev sämre än att bara finna sig i situationen.

Fast innerst inne ger man ju inte upp..

 

kommer

Skrivet av  Helene med Alexander 27/9-03
gärna på vilken träff som helst, vi bor i gbg i mellansverige.
 

Mjölby, Östergötland...

Skrivet av  bossemor
Precis som familjen Storch i Sällskapsresan!
 

Kul, en till...

Skrivet av  Carina med Filip
Ööööstgöte:-)!
Går ni till Neuro på US i Linköping? *lite nyfiken, du behöver inte svara*
Filip går där, han har Hydracephalus med en inopererad shunt.
 

Hydrocephalus...

Skrivet av  Carina med Filip
skulle det ju stå:-)
 

Hallå Östgötegranne

Skrivet av  bossemor
Jodå, vi går på Neuro. Vi har Amir Ramezani som dr. Bosse har oxå shunt och det var pga shuntstopp som Bosse fick sin hjärnskada :(. Vilken dr har ni där? Vi har nog lyckats träffa de flesta ;). Hur gammal är Filip? *oxå nyfniken*
 

Vi har...

Skrivet av  Carina med Filip
Dr Åneman som är helt suverän, tycker vi!
Ja, vi har nog också lyckats träffa alla neuroläkare vi också:-)
Filip är nu 3½ år, fick sin första shunt mycket akut när han var 8 månader. Ett år senare blev det shuntstopp, han låg i princip medvetslös i en vecka innan de hittatde att det var just shuntstopp...
En ny shunt opererades in.

Om du vill kan jag berätta mer, maila mig på [email protected]
 

Kul med några till Östgötar!!!

Skrivet av  Cecilia och Amelia
Jag bor i Skänninge. Vart väldigt förvånad att se någon i från mjölby! Och även Linköping! Har en liten dotter på snart åtta månader som har ett syndrom som heter Vacterl. Vore kul med lite snack om allt!!
Är i från Mjölby i från början!!!!!!!!

Cissi o Amelia
 

Hmmm, jag undrar..

Skrivet av  bossemor
om du har kontakt med Kicki på barnmott? Hon brukar säga att hon har varit eller ska till Skänninge efter att hon varit hos oss. Behöver inte svara om du inte vill!
 

Hej!

Skrivet av  Cecilia och Amelia
Ja, vi har Kicki som Lah-ansluten! Vilket sammanträffande. Hon är jättebra. Har haft sådan tur som fick henne. Det va så struligt först då dom tyckte att vi skulla ha Mjölby, men dom är ju inte så vana vid barn. Vi va hos dom en gång för att sätta sonden, men det slutade med att den kom ut på Amelias gomplatta. Alltså blev det ändå en resa till US!
Så nu känns det bra och tryggt. Kicki ordnar allt!!
 

ja, då är det ju er..

Skrivet av  bossemor
som Kicki åker till! Jag håller med att det känns himla tryggt med Kicki, hon är suverän! Lah i mjölby är vi oxå anslutna till för att få hjälp med sonden utanför Barn-lah´s tid. Vi har ringt dem 4ggr när sonden åkt ut, de har då sagt att de inte känner sig säkra att sätta sond(!)på små barn, så vi har fått åka till US iallafall! Det kanske är lika bra med tanke på er erfarenhet med dem ;).
Hälsa Amelia från tant Erica!
 

Skänninge/Östergötland

Skrivet av  Cecilia och Amelia
imt
 

Haha!!

Skrivet av  bossemor
Och jag är från Skänninge från början:)!
 

Kryllar ju av Östgötar

Skrivet av  Carina med Filip
här ju...och jag som trodde jag var så ensam...Kul!
För snart ett år sedan startade jag igång en Knappbarnsgrupp här i Linköping, vi har än så länge bara setts ett par gånger. Vill ni få meddelande om nästa träff och om det låter intressant, hör av er till mig på mail [email protected]

Vi har haft träffarna i lekterapin på US i Linköping.
Alla som vill är Välkomna att höra av sig!

 

Vi bor i Hagsätra, söder om STHLM.

Skrivet av  Anna och Maja
Hälsningar Anna och Maja
 

Södertälje (imt)

Skrivet av  Kattis och Fanny
.