Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Imorgon bitti är det dags...

Skrivet av bossemor
för Bosses peg-operation! Bosse har ju blivit opererad flera gånger förut, men man är ju alltid lite nervös. Usch och fy, men det ska bli skönt att slippa sonden i näsan iallafall! DET ser vi fram emot!
kram från Bosse och Erica
Svar på tråden: Imorgon bitti är det dags...

kram

Skrivet av  sebbes mamma
ja visst är det alltid lite nervöst när de ska sövas o OP men samtidigt, som du säger, vad skönt att äntligen slippa sonden i näsan och få bra mycket bekvämare PEG =)

tänker på er i morgon.....

kramar
 

Lycka till!!! imt

Skrivet av  Ann m Frida 021021
s
 

Lycka till!!!!

Skrivet av  Cecilia och Amelia
Hej på er!!!
Cecilia från Skänninge här igen. Va skönt för er att få det gjort äntligen. Jag kan inte riktigt komma i håg hur det va när Amelia hade sin sond!! Nu får Kicki beställa knappar till er också då! Görs operationen på US????

Lycka till!!!!!!
Amelia, Cecilia och Conny!

Om du är i från Skänninge kanske du vet vem min sambo är. Conny Dauner heter han!! Bara undrar?????
 

Hejsan igen!

Skrivet av  bossemor
Operationen gjordes på US av Peder Drott. Som sagt op gick bra, men Bosse mår sisådär nu efter (se mitt inlägg ovan). Hoppas att det vänder snart!
Ja, nu får Kicki verkligen att göra i Mjölby kommun! Det är tur att hon har oss, vad skulle hon annars göra ;)!
Jag vet nog inte vem Conny är. I allafall inte till namn. Vi kanske inte är i liknande ålder, jag är jättegammal... (27 år). Jag får väl börja slå i gamla skolkataloger :)!
Ta hand om lilltjejan, och sambon oxå!
Kram / Erica
 

Kram!

Skrivet av  Katarina med Maja
Lycka till!
Håller tummarna!
 

Lycka till!

Skrivet av  Gabrielle med Victoria 26/1-04
Förstår att det är nervöst men vad skönt att slippa nässond.

Ska tänka på er!!!

Många kramar.
 

lycka till!!

Skrivet av  Helene med Alexander 27/9
kram
 

Hoppas att det har gått bra! imt

Skrivet av  Thea
.
 

Tack för...

Skrivet av  bossemor
alla Lycka till!!!
 

Artiklar från Familjeliv