Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Skåneträff till helgen!

Skrivet av cajza m lillstumpan
Hej!
Vi är fyra familjer här från knappbarnsforumet som träffas till helgen. Är det ytterligare någon som vill vara med är det inte för sent. Det finns logimöjlighet också.
Svar på tråden: Skåneträff till helgen!

Hallå!

Skrivet av  Katarina och Maja
Åh vad kul... :)
Önskar att vi kunnat komma med ...
(tyvärr är det lite f ö r mycket just nu .. (mest jobb..) så jag känner att vi bara behöver vara hemma..)
Ha det så trevligt !!
Kram!
 

skulle verkligen vart kul!

Skrivet av  sebbes mamma
skulle verkligen vart skoj men sebbe har blivit så dålig så vi har väl dialys el OP framför oss när somhelst känns de som. måste nog va hemma o ladda batterierna.....
 

Oj då..

Skrivet av  Gabrielle med Victoria 26/1-04
tråkigt att höra. Fast op var väl på gång rätt snart ändå?

Varma tankar till er!

Kram.
 

joo

Skrivet av  sebbes mamma
jo de har ju pratat om att han kommer behöva transplanteras om en sådär 4 månader, men nu har han så plötsligt blitt sämre, han har alltid vart så pigg o glad men nu är han plötsligt slö o blek. har sämre värden än vanligt oxå så det verkar som om njurarna plötsligt fått för sig att inte orka mer nu... tack för värmande kramar =)
 

Det var inga..

Skrivet av  Gabrielle med Victoria 26/1-04
roliga nyheter. Jag ska tänka på er och hålla mina tummar för att det blir en snar bättring. Om det är något jag kan göra för dig så är det bara att säga till, min mail har du i infot.

Kram!
 

stora stora kramar

Skrivet av  Helene med Alexander 27/9-03
till sebbe och hans duktiga mamma. Ni kämpar så duktigt. Vill du prata så finns min mail i infot.
kram
 

Hej Cajza!

Skrivet av  Ann m Frida
Jag har formatterat min dator (den kraschade) så jag har inte din emailadress längre. Kan du maila mig så jag kan maila dig? *ler*

Ann
 

Behövs inte, fixat!!! imt

Skrivet av  Ann m Frida
d
 

Ha det så himla trevligt!!

Skrivet av  Anna och Maja
Synd att man inte bor lite närmre...
Kram Kram