Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Sebbes mamma!!! *torkar tårarna*

Skrivet av Ann m Frida & Fanny
Har precis läst er story och gråter. Så jobbigt ni har haft det, det är helt otroligt vad vissa går igenom!

Jättekram till er alla tre och hoppas han slipper mer operationer i sitt lilla liv!

Ann
Svar på tråden: Sebbes mamma!!! *torkar tårarna*

*Torkar tårarna* jag också

Skrivet av  Carina med Filip
Har precis läst om er i Expressen och tårarna rinner, Vilken kämpe! Vilka kämpar ni är!

Många många Kramar till er alla!
 

Och här med.

Skrivet av  Gabrielle med Victoria 26/1-04
Ser knappt tangentbordet bakom tårfyllda ögon. Vilken hemsk tid ni har haft. Alternativet att ge upp finns ju aldrig men vad ni har fått stå ut.

Att se små barn lida är jag allergisk emot och Sebastian har haft det värre än de flesta. Så därför var det så gott att se din lille sons underbara leende efter operationen.

Tack för att ni valde att dela med er. Det är så skönt med glada slut!

Många kramar till er!
 

Sebbe med mamma!

Skrivet av  E
Grattis till den lyckad op. Vad sa jag, tack och lov för kortison samt njurar!!!
En personal berättade för mig en gång om en liten kille på ca 9 som tidigare bara levt på lite,lite mat, kräkts massor. Efter transplanationen hittade hon honom i kylen på avdelningen där han gnolade" Det skall vara gott att leva" samtidigt som han skar ostskivor i mängd och bara stoppade i munnen och njöt.

En fråga. Har ´Sebbe fått Cellcept eller Imurel??
Jag hörde att man planerat att byta till cellcept i grundmedicinering.
 

Jag med

Skrivet av  Thea
Vad ni har gått igenom - hela familjen! Det är en gåta var man finner orken och styrkan för att klara av det, men på något märkligt sätt så gör man ju det, även om man bryter ihop ibland.

Är så glad för er skull att Sebbes operation gått bra och håller tummar och tår för att det ska fortsätta att fungera lika bra.
 

Artiklar från Familjeliv