Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Det är klart..

Skrivet av Gabrielle med Victoria 26/1-04
med peg operationen. Ja, ni vet ju alla hur hemskt det är när de söver. Jag hade henne i famnen och känslan när tonusen släppte i hennes kropp var fruktansvärd. Många gånger har jag varit så rädd för att hon ska dö ifrån mig och i precis just den stunden var det som att få komma farligt nära gränsen.

Operationen var över efter 25 min och resten av dagen fick hon morfin och betedde sig minst sagt konstigt.

Allt har verkligen gått bra och vi ångrar oss inte. Vi ångrar på ett sätt inte heller att vi väntade så länge för det har gjort oss säkra på att beslutet var bra.

Jag har efter 10 dagar ännu inte kommiot över att jag tycker att det är läskigt att hon har ett hål i magen. Det ser bara för ruskigt ut när hon drar i slangen, det gör ont i min mage då.

Skönt är ändå att hon kan pilla runt där utan att vara besvärad för då vet jag ju att hon har accepterat sin nya "kroppsdel" och att det inte gör ont.

Stora kramar till er alla!
Svar på tråden: Det är klart..

vad bra

Skrivet av  cajza m lillstumpan
att allt har gått bra hittills. Jag håller tummarna för att allt ska fungera som det är tänkt.
 

tänker...

Skrivet av  sebbes mamma
tänker på er o hoppas ni får det fortsatt bra!!! kramar
 

Artiklar från Familjeliv