Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*nervig*

Skrivet av *nerviga marit*
Jag kommer iaf inte kunna sova inatt... Vi ska upp ganska tidigt dessutom för att hinna. Var hos tandis idag och grät som bara den. Brukar inte gråta hos tandis. Ska nog dra ut en visdomstand. Måste fråga där uppe hur vi ska göra med tanden om jag blir gravid. Nervös att äggen inte ska va som dom ska. Att dom mognar och "faller" ut innan i morgon bitti. Äntligen är snack öppet igen. :) Saknat er.
Ont i magen efter alla sprutor. Har tagit profasisprutan igår kväll kl 22.00. Punktligt till och med. Vid denna tiden imorgon är det över.. :)

kramarit
Svar på tråden: *nervig*

Lycka till!

Skrivet av  Mimmi
Det går säkert bra ska du se...
 

Tack

Skrivet av  marit73
hoppas jag överlever:O) kramarit
 

Hej på dig

Skrivet av  IVF LIsa
Lycka till imorgon.
Är du marit73? Isåntfall så frågade jag en liten dum fråga på inlägget upptill som du hade svarat på mitt :)

Hur såg det ut på ultraljudet?
Fanns det bra med ägg?

Sist jag gjorde IVF så hade jag 13 ägg, 9 blev befruktade, inga blev friska (vi gör PDG för att min sambo har vilande kromosomavikelse, alltså man går in och tittar vilka befruktade ägg som är friska).

Lycka till
 

Hej Lisa

Skrivet av  marit73
Jag ska göra icsi denna vecka. Min gyn hittade 3 ägg i vardera äggstock. Han var nöjd iaf. Gynnen alltså. Det var äggstorlek från 11-15 mm tror jag. Jag hoppas det går vägen kramarit.
 

Artiklar från Familjeliv