Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hm är det här alla

Skrivet av Moni m Sebastian & Felix
är som fått barn via ivf?! ;0) Hade totalt glömt denna sidan för det var ju ett herrans liv om vem som fick vara här å inte. Men nu är jag MAMMA jag också. *underbart* En det "ansikten" Känner jag igen andra inte. kramizzzz
Svar på tråden: Hm är det här alla

Hej du!

Skrivet av  Time bf 17/6
Ja, här håller vi till =)
En del i alla fall och hit flyttade vi redan när vi blev gravida då vi saknade en snack-grupp för "IVF-gravida".
Det funkar bra även om det är lite dålig aktivitet till och från.

Hoppas allt är bra med er och pojkarna! Jag brukar kika in på deras hemsida ibland och de är så söta!
Må så gott! Kram!

 

Å din mage

Skrivet av  Moni m Sebastian & Felix
är stor å rund å go förstår jag!!!Är lite avis ibland kan jag säga. Har du några känningar???? Ta vara på dig! Kramizzzz
 

Som en badboll

Skrivet av  Time bf 17/6
Ja, nu vill jag inte bli större om magen =) Det räcker bra så här.
Magen finns förresten att beskåda under Foton på vår hemsida (adressen finns i mitt info).
Såg nu att jag kanske skulle ta och fota magen en gång till innan bebisen bestämmer sig för att titta ut.

Först går man i flera år och längtar efter att bli gravid och sen när man väl är det så längtar man halvt ihjäl sig efter att bebisen ska komma ut.
Fast det är mest nu på slutet när det börjar bli jobbigt som jag längtat som mest, annars har jag njutit av min graviditet.

Inga känningar har jag än direkt, men sammandragningarna börjar kännas mer och mer.
Med sonen sist gick vattnet helt utan förvarning i v.38+5 så vi får se hur det startar denna gång.
Ha det så bra! Kram!