Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Thereses mamma bf 1/7

Skrivet av B-boom på besök
Igår var det B-dagen. Hur går det för dig??? Tjuvläser och är otålig. =) Kram kram
Svar på tråden: Thereses mamma bf 1/7

Jag är medlem i plusklubben..

Skrivet av  Thereses mamma bf 1/7 (+1)
nu återstår det bara att se hur länge. Jag var på koll hos bm igår och då hade mitt superlåga blodtryck stigit rätt ordentligt och det kan tydligen vara ett tecken på att förlossningen snart drar igång. Förvärkar som åtminstone på kvällstid blir rätt regelbundna har jag också men det har jag å andra sidan haft i flera veckor så det har jag liksom vant mig vid. Gick fem dagar över tiden med Tess så det blir säkert något sådant igen.

Men du! Jag har tjuvläst om dig må du tro :O) Gissa om jag ska hålla tummarna för dig till hösten! Är det helt bestämt att ni drar igång i augusti eller? Du måste lova att uppdatera annars svimmar jag av nyfikenhet det vet du!

Jag lovar att skriva en rad här så fort det händer något :O)

Kramiz!
/Mia
 

Hej vännen!

Skrivet av  B-boom på besök
Hoppas att du inte får gå över tiden så länge till. Antar att det är nu som du är mest spänd på att få träffa den lilla person som bott och bökat i din mage. =)

Jo, du har läst rätt. Vi ska köra igång med IVFen i augusti. Men inget är 100% säkert. Jag ska ringa de när jag fått min mens i augusti och då ska vi bestämma om vi ska köra igång eller om vi får vänta en månad till på grund av att de kan bara starta ett visst antal behandlingar/vecka. Jag väntar mensen precis runt den 1/8 och hoppas att den inte kommer för tidigt.

Augusti blir en lite tuff månad, massor ska göras. Vi ska hälsa på Time runt månadsskiftet och sen hade vi tänkt ta en sista minuten resa till Grekland veckan efter och sen ska vi köra igång med sprayningen. Allt det här ska bli sååå kul!
Håller ett litet öga på dig här och hoppas att bebisen förstår hur alla väntar på honom/henne och inte håller oss på sträckbänken!
 

Längtar...

Skrivet av  Time m. Tim -98 och Tobias 22/6
Det ska bli så spännande att följa er i höst! Du ska se att det är er tur nu!
Men först ser jag fram emot att ni kommer hit om sisådär en månad. Vi längtar allihopa!

Hörs snart! Kram på dig vännen!
 

=)

Skrivet av  B-boom
Vi ser också fram emot att få åka till er. Ååå vad jag ska krama dina barn! Ska också passa på att förklara ör Tim att det är heeelt normalt att sova till 3 på eftermiddagen. *fnissar*

Lovar att lämna popcornen hemma, så dina barn slipper tragiska minnen från sin uppväxt. *S*
Kram kram
 

Spännande!

Skrivet av  Time m. Tim -98 och Tobias 22/6
Jag kikar in här lite titt som tätt för att se om det händer något.
Men det blir inte alltför ofta som jag får tid över till datorn nuförtiden =) Rätt var det är så är klockan sen kväll och det är dags för sängen.
Tänker på dig ofta!
Hoppas du snart håller liten i famnen!
Lycka till! Kram!
 

Artiklar från Familjeliv