Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Länge sen...

Skrivet av Fideli
Hej,
De flesta av er här inne vet inte vem jag är, men kanske några av er kommer ihåg mig. jag har varit datorlös länge och inte kunnat följa er på den här sidan, men det är så roligt att komma tillbaka nu och se att flera av er som kämpade ungefär samtidigt med mig har lyckats med era försök!
Jag var aktiv på detta snack 01-02 då vi gjorde våra ivf-försök för att få till "lillebror". Det första försöket hösten 01 misslyckades, men det andra som gjordes sommaren 02 lyckades och "lillebror" blev 2 underbara tvillingflickor som nu hunnit bli 1½ år. De är så mysiga och jag är så oerhört tacksam över att vi har fått dessa barn. Har precis börjat att jobba igen efter en lång föräldraledighet, men skulle helst vilja vara hemma minst 1½ år till och bara mysa med ungarna!
Hoppas att alla ni som kämpar lyckas med era försök och grattis till alla er som har lyckats. Thereses mamma och Majoslava mfl som kämpade samtidigt med oss, det är så roligt o se att ni fått smått under den tid jag varit "borta" från nätet! Grattis!

/Fideli
Svar på tråden: Länge sen...

Nämen hej!!

Skrivet av  Thereses & Mattias mamma
Jag minns dig :O) Grattis till dina prinsessor! Själv fick jag ju min Mattias för ett par månader sedan och det känns naturligtvis helt fantastiskt!

Hoppas att jag får se dig oftare här nu :O)

Kram!
/Mia
 

Hej!

Skrivet av  Fideli
Vad roligt att du minns mig! Det var så roligt att hitta dig här och läsa att du fått en liten Mattias. Jag minns att vi gjorde våra första försök nästan exakt samtidigt och hur ledsna vi var när det på ena och andra sättet inte ville lyckas för oss. Tänk att vi nu båda har lyckats i våra enträgna försök! Stort Grattis till sonen!
Mys ordentligt med lill-skrutten o med storasyster åxå förstås!

kram Fideli
 

Kommer också ihåg dig, Fideli...

Skrivet av  myself
och var så ledsen för din skull, då när du skrev. Vad jättekul att du tittade in igen med de här nyheterna!
Stort grattis! :-)))))))))))))
 

Hej!

Skrivet av  Fideli
Roligt att du åxå kommer ihåg mig! Det är ju så länge sedan jag kämpade (tycker man iaf) och man trodde aldrig man skulle "komma tillbaka" med några goda nyheter när man kämpade som bäst. Just då kändes det väldigt omöjligt och avlägset. Tack för att du kände med oss då! Det är det som är så himla härligt med AFF (fn), att kunna få stöd och dela sina ledsamheter, men förstås åxå glädje med er som är eller har varit i samma sits! Hoppas allt är bra med dig o dina guldklimpar!
/Kram Fideli
 

Jag kommer också ihåg dig ju!

Skrivet av  Lillan med Carl
Just sommaren 2002 fick jag ju världens bästa stöd av er härinne, då jag fick tips om att söka mig med valfrihetsremiss till Örebro istället för att vänta ut kön i Göteborg. Resultatet kan du se i min info!!!
 

Artiklar från Familjeliv