Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Time!

Skrivet av Biörna med Johannes 12/6
Hur har du det hemma med dina killar nu? Är Tim oxå hemma på dagarna? Johannes är så tuttig och vill ha så mycket närhet att jag inte varit ute på hela veckan, efter ett jobbigt försök att handla på Åhléns i måndags. Igår hann jag inte ens komma ur pyamasen. Han är ju världens gosigaste och har börjat skratta högt så man barta smälter, men jag hoppas att han snart ska acceptera att ligga lite mer på golvet igen.
Svar på tråden: Time!

Hej du =)

Skrivet av  Time m. Tim -98 och Tobias 22/6
Här är det rätt tufft nu måste jag säga.
Jag har ju fått ont i ryggen igen, diskbråcket, och är nu sjukskriven tills jag gjort en ny magnetröntgen och fått svaret på den och sedan har jag fått remiss till Stockholm Spine Center.
Kanske det kan bli tal om operation, vi får se.

Tim går ju i "Nollan" och är borta mellan 8-13.
Min man jobbar mest nätter nu eftersom jag har så ont i ryggen att jag behöver hjälp med Tobias.
Även om jag inte får särskilt mycket gjort på dagarna så ska jag inte klaga eftersom jag har maken hemma ganska mycket och Tim i skolan.

Annars tycker jag att det går bra med Tobias. Han äter så snabbt nu (5-10 min är han oftast klar på), men så äter han var och varannan timme hela dagarna i stället. Fast någon snuttis är han inte.
På fredag ska han få sin första spruta. Har Johannes fått den?
Visst är de mysiga nu med deras små leenden och skratt!
Oopps nu måste jag gå och hämta hem Tim.
Må så gott! Kram!
 

Ryggbesvären låter tuffa..

Skrivet av  Biörna m. Johannes 12/6
Vad jobbigt att behöva kämpa med det nu. Hoppas du ska få bra hjälp! Jag har det svårt just nu av så tråkiga skäl så jag vill inte skriva om det här. Vet inte hur aktiv jag kommer att orka vara här nu på ett tag. Sköt om dig och lillprinsen. Kram.
 

Artiklar från Familjeliv