Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Fler än jag??

Skrivet av sarawn
Hallå på er! Vet inte men jag kanske är lite jollig, läser om dem som har testat massor av gånger under ruvtiden o så men jag törs inte testa en gång till. Visade ju starkt + på test dagen men jag har fått för mig att det kan visa nå´t annat om jag testar igen. Har ju inte fått någon blödning eller nå´t annat vaj så då kan man väl bara hoppas på att illbattingen sitter kvar där den sitter eller hur??
Äh, jag kanske är fånig men det känns ändå nervöst innan vi varit på VUL den 11:e. Vårt första icsi som blev liten Olle fick jag tillbaka två embryon men VUL visade bara ett o då hade jag inte haft någon blödning heller. Hmmmm, ja ni får ursäkta mina spåniga funderingar men jag behövde bara skriva av mig lite.
Ha det gott!
Kram!!
Svar på tråden: Fler än jag??

Hej sarawn!

Skrivet av  Risa
Har undrat vart du tagit vägen. Har du skrivit nåt på ankomstgrupp maj än?

Jag förstår din oro till fullo. Är så rädd för att det inte ska finnas något där på UL den 11/10.

Har du några symptom? Själv har jag ömmande och svullna bröst och molande mage till och från. Ev lite illamående, men inget tydligt.

Vi får stötta varann.

Kram!
 

Törs inte

Skrivet av  sarawn
Törs inte skriva i någon ankomstgrupp förrän möjligen om en vecka när jag vet om illbattingen lever o frodas. Har förvisso lite samma symtom som när jag väntade Olle, dvs lite molande i magen, lite ömma bröst plus att jag känner en total motvilja till sötsaker av alla slag. Till o med godis!!!!Jag som är en så´n gottegris annars.Hur som helst, det känns "skönt" att jag inte är ensam att ha de här känslorna. Sköt om dig massor!!
Kram!!!!
 

Artiklar från Familjeliv