Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nu är det gjort!

Skrivet av sarawn
Igår var vi på VUL och kan man tänka sig, det fanns ett foster o det levde och frodades. Kändes underbart med tanke på allt man har gått igenom. Fick datum till den 22/5-05!!
Ha en underbar dag alla!
Kramar!!!!!
Svar på tråden: Nu är det gjort!

Underbart sarawn

Skrivet av  Längtan
nu så kommer det gå vägen och snart kommer det ett syskon. Det hela med barnproduktion och tiden efter känns så overkligt, det känns som om vi som redan fått barn bara testade positivt själva alldeles nyligen och nu så sitter vi här med barn som växer i raketfart. Tiden bara rusar iväg och snart kommer ni som varit på första VUL nu sitta med era små i famnen ni med. En majare vad härligt en jättefin tid att få barn, vet själv :) kram på dig också och lycka till med bebben
 

Vad härligt!

Skrivet av  MayK bf 8/10 +4
Att få se det lilla livet för första gången är något av det mest fantastiska man kan vara med om! Och ett maj-barn då! Tänk vilken underbar sommar du kommer att ha nästa år!!

Lycka till vidare i graviditeten!

Kram!
 

Så härligt!

Skrivet av  Tizzzan v20
man går ju och våndas så mycket innan man ser med egna ögon att det verkligen finns ett litet liv därinne.
Härligt med majbebis!
 

Roligt....

Skrivet av  Majoslava
jag hade bf 14/5, och gjorde samma sak som du för ugf 1 år sedan...
time flies!
lycka till!
 

Visst är det en underbar

Skrivet av  Jenny & Molly
känsla att få se det lilla livet... ;)
Man tror inte att det är sant när man ser det där lilla tickandet som syns i bild på den lilla lilla ostbågen...

Och du kommer att få barn under en underbar tid. Jag hade bf 21/5, och har haft en ljuvlig sommar tillsammans med min lilla docka.

Många många många kramar
 

Grattar dig här också!

Skrivet av  Maddis bf 25/5-05
G*R*A*T*T*I*S!!!
Vet ju hur fantastiskt det känns :)

Kram!
 

Grattis!

Skrivet av  myself
Visst är det mirakulöst att få vara med om detta? Ta hand om er båda! :-)
 

Artiklar från Familjeliv