Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Bebisen blir stor

Skrivet av Mamma Mu 5 barns morsa
Min gosse fyller 16 imorgon eller eg idag,klockan är ju över tolv på natten,han fyller den 28:de.
Även fast förnuftet inser att han ju är snart vuxen,han har varit längre mig i flera år osv så vill inte mammahjärtat inse att han redan är _så_ stor.*s*

Han är en "pain in the ass" mot sina bröder,pinar dem osv men en riktig klippa när det behövs. Tar jättebra hand om sin minsta syster,åker o handlar,sköter skolan och är inte ute och härjar på helgerna. En härlig kille mao,men måste åren gå så jäkla fort?!
Svar på tråden: Bebisen blir stor

Åh!

Skrivet av  Marie m. Al 5, Ol 2 & Al 2/4
Vilken härlig kille du verkar ha! Han är äldst eller? Grattar i efterskott.
 

Stämmer

Skrivet av  Mamma Mu 5 barns morsa
Han är en härlig kille och stämmer också med att han är äldst. =)
Tack för gratulationerna.
 

grattis till 16 åringen:)

Skrivet av  Jano med tre pojkar o med lille Alfred
Min störste kille fyller åxå år den 28 december.
`Fast han blev inte 16 år, utan "bara" 10 år. Vilket jag iofs tycker är nog så gammalt.

En liten lustig parantes i detta är att jag började min barnproduktion 28 december för 10 år sedan o slutar den 10 år senare 21 december.


kram på dig.

 

Tackelibock

Skrivet av  Mamma Mu 5 barns morsa
Ang parenteser *s*
Min första var beräknad till julafton -88 och min yngsta (vägrar säga sista)var beräknad till julafton -01 Men behagade inte att kika ut förrens 10 januari. =)
 

*asg*

Skrivet av  Jano med tre pojkar o lille alfred
Jag måste säga att jag slutar... tror inte att jag orkar med fler barn nu... denna sista graviditet var rena rama döden för min rygg o mitt psyke.

Men kna jag adoptera så gör jag gärna det:)

 

Artiklar från Familjeliv