Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Barnbesked!!!!

Skrivet av Maja H
Igår fick vi barnbesked från Kina! En liten tjen som är 9 mån på söndag och heter Jia An. Vi är överlyckliga!! ) månader var väntetiden från det vi skickade våra handlingar till Kina. Idag väntar vi på henns papper och fler foton.

Hälsningar från en glad mamma
Maja H
Svar på tråden: Barnbesked!!!!

Åh, grattis!!

Skrivet av  S-J
Vad underbart!!
berätta, hur reagerade ni? *s* Vad gjorde ni? Vad sa ni?
 

Tack!

Skrivet av  Maja H
Jag satt i möte med min chef när jag fick samtalet så det första jag fick göra var att skicka ut honom. Sedan blev jag helt darrig, kunde knappt skriva ner det hon sa. Direkt efteråt ringde jag min man och han fick sätta sig i bilen så att vi kunde kolla på fotot på vår tjej som vår organisation hade mailat till mig. Vi skickade vidare fotot, ringde släkt och grät, darrade och looooog. Mira hr vi tänkt att kalla henne.
Vi glömde tom dricka champanjen vi hade på kylning....

Hoppas ni snart fåt det underbara samtalet!!!

Mvh
Maja H
 

Vår skumpa..

Skrivet av  S-J
.. ligger i garager och där är det kallare än i ett kylskåp just nu. Hinner det bli varmare innan vi får barnbesked får vi väl lägga den i kylen ;)

ÅH vad härligt det låter!! När tror ni att ni får hem henne?
 

Grattis och lycka till! (imt)

Skrivet av  Majoslava
 

grattis nummer två

Skrivet av  lotta
har sagt GRATTIS på kinalistan också, men det kan inte sägas nog gånger! Som sagt, oj, vad jag längtar nu! Tänk vad fantastiskt det är att få skriva BB!!

 

Vilken lycka!

Skrivet av  Mallan (5mf)
Hej,
tittar in här då och då och det är alltid lika kul att se när någon får barnbesked! Grattis!!! Själva håller vi på med utredningen och blir kanske klara i mars. Sedan får vi se vilket land det blir, har inte bestämt oss om det ska bli Kina el Korea än.

När får ni åka iväg och hämta Mira?
 

åh...

Skrivet av  Orcid
blir gråtfärdig och det är för jag känner mig lycklig över att ni äntligen ska få ert barn! :)))

STORA lyckoönskningar, det måste vara en underbar upplevelse och ni kommer bli kanonföräldrar till tösen :)))

BAMSEKRAMAR!!!
 

Grattis!

Skrivet av  Helena,Bettan
Jag fick sådan där lyckofrossningar när jag läste det:-). När får ni resa och hämta henne? hur funkar en adoption från Kina? Var det mycket papper?