Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

OP avklarad (OT)

Skrivet av lilla o
Nu är operationen för att en av fogarna växt ihop för tidigt i skallen på min flicka avklarad. Det har varit en lååång vecka på sjukhuset, men allt har gått bra. Läkarna är nöjda med resultatet. Känns skönt.

Nu ska jag läsa igen allt jag missat här inne. Vad roligt att det börjar hända något på den här sidan.

Kram
Svar på tråden: OP avklarad (OT)

skönt!

Skrivet av  Kattis med Theo 020127
Fick ni vara på sjukhuset en hel vecka? Hur mår den lilla, och hur gammal är hon?
Skönt att det är över och att det gick bra!
 

hej lilla O!

Skrivet av  Ylin
Välkommen tillbaka! Vad skönt för er att ha det gjort och att det gick bra! Har ni fått komma hem från sjukhuset? Hur är det med din lilla dotter?
 

Vad skönt att allt gått bra! *imt*

Skrivet av  Anna m Elias-01 + bf 19/3
tttttt
 

allt har gått bra

Skrivet av  lilla o
Hej!
Min flicka är ett halvår nu. Operationen (för fogar som växt ihop i skallen) har gått bra och läkarna är nöjda med resultatet. Vi fick vara nio lååånga dagar på sjukhuset, men förhoppningsvis ska allt bli bra nu för min lilla tjej... Innan operationen funderade jag och min man mycket fram och tillbaka. Tänk om något skulle gå fel!?!? Hemska tankar, men nu är det över.

Sista tiden har jag inte varit här så mycket... Efter operationen har vi vänt på dygnet, så jag har varit lite trött... *ler*... Nu börjar allt återgå till det normala och jag ska nyfiket läsa allt som skrivits här när jag varit borta!

*kram*