Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

sjukgymnastik igen...

Skrivet av Kattis med Theo 020127
nu har vi varit hos sjukgymnasten en gång till. Inte så mycket att berätta egentligen, mer än att hon berömde oss och tyckte att Theo var något bättre.
Själv märker jag att han är bättre på att hålla upp huvudet när vi tränar honom, men jag tycker han tippar lika mycket som vanligt. Allra mest tippar han när han sitter och pillar med något, eller äter själv eller nåt. När han är koncentrerad helt enkelt. Hoppas hoppas att han snart rätar upp så man känner att det gör nån nytta med slitet. :-/

Han går stadigt nu, och tippar kanske inte lika mycket som när han höll på att lära sej gå, men ändå ganska mycket. jaja... det kommer väl.
Svar på tråden: sjukgymnastik igen...

Där ser du :-)

Skrivet av  Maria & Noah
det går framåt. Visst det kanske är små steg men ändå det kommer att komma. En stor kram till en jättesöt och duktig kille!

Synd att vi inte bor på samma ställe, då skulle vi kunna träffas :-)Fast jag kommer från Falköping ursprungligen så jag är i krokarna ibland.

Ni väntar jag bara på att vår sjukgymnast ska höra av sig så vi får börja någon gång, vadå otålig :-)


Kram Maria & Noah