Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ville bara tala om...

Skrivet av Anna m Elias-01 & Selma 030321
... att vår Elias nu har fått en lillasyster som inte har torticollis. Ni kanske minns att jag var orolig för att även hon skulle få det...

Inom en snar framtid ska vi till en ny sjukgymnast här i närheten som ska kolla på Elias för han är inte 100%-igt återställd ännu. Vi ska få lite nya tips på träning etc...

Ha det så bra och lycka till med all träning, sj.gymn.besök mm.

Kram
Svar på tråden: Ville bara tala om...

Stort grattis!!!

Skrivet av  Kattis med Theo 020127
Till lilla tjejen! Skönt att hon inte har torticollis!
Gick förlossningen bra?
 

MYCKET bra!

Skrivet av  Anna m Elias-01 & Selma 030321
Helt fantastisk förlossning, faktiskt! Det tog tre timmar från första värk och vi var bara 19 (!!?) minuter på förlossningen. Jag tyckte min första förlossning gick bra men den här gick ännu bättre.

Tack för ditt grattis!!!

Kram
 

Grattis till lilla flickan!!!

Skrivet av  Ylin
Vad roligt att höra att det gick bra!! Nu ser jag ju här nedan att din signatur förändrats... Är det ett lika stort under andra gången man får barn? Hur tätt är det mellan dina? Vad kul!! Härligt att förlossningen gick bra!
 

Tackar, tackar!

Skrivet av  Anna m Elias-01 & Selma 030321
Visst är det ett lika stort under andra gången man får barn, men man är inte lika handfallen ;-) Lilla Selma får liksom "hänga med" lite mer, livet fortsätter ju på ett annat sätt nu. När Elias föddes var det ju som om allt kretsade runt honom, den uppmärksamheten kan man ju inte ge till nästa barn på samma sätt.

Det är 22 månader mellan Elias och Selma, hittills måste jag säga att det går över förväntan. Elias är urgullig mot sin lillasyster.

Har du fler barn eller bara ett?

Kram
 

Artiklar från Familjeliv