Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vad tomt här är ...

Skrivet av Susanne / redax
var håller ni hus som har barn med torticollis?

Ni kanske inte är så många ... Skulle man kunna man slå ihop denna grupp med någon annan liknande?

Svar på tråden: Vad tomt här är ...

Inte så många...

Skrivet av  Ylin
Nu har det varit tyst på ett tag. Hur är det med er andra? Vet inte riktigt vad man skulle kunna slå ihop den här gruppen med, många inlägg handlar om sjukgymnastövningar och sådant som är rätt specifikt för torticollis.
 

lite föll bort!

Skrivet av  Ylin
En del av mitt inlägg föll bort. Vad jag tänkte säga är att vi är inte så många, men vi har varit faktiskt varit ganska aktiva, åtminstone tidigare! Vi har bara lagt av oss lite grann på sistone, men vi kommer igen!
 

här är vi!

Skrivet av  Kattis med Theo 020127
Nej, slå inte ihop den med nån annan grupp! Jag går in här flera gånger i veckan, även om jag förstås inte skriver varje gång. Jag tycker att det är toppen att denna grupp finns! Och som Ylin säger så är det vi pratar om ganska specifikt, så jag tror inte den passar med nån annan grupp.
Det har varit dött här ett tag, men det brukar vara lite mer aktivitet, och man får alltid svar på inlägg man skriver!
 

önskar att vi får vara kvar som egen grupp

Skrivet av  lilla o
Hej!
När min flicka fick diagnosen torticollis tyckte jag att det var jätteskönt att kunna komma hit och prata med andra som visste exakt vad det innebar och vad vi gick igenom. Torticollis är kanske inte så vanligt, men just därför är det viktigt att vi får ha en egen grupp. Annars tror jag inte att jag hittat hit i alla fall. Våra inlägg skulle nog drunkna i allt annat.

Jag hoppas att vi får lov att vara kvar som en egen grupp om möjligt.
 

Artiklar från Familjeliv