Rör igår! |
|
Skrivet av | Susanne med Douglas 030122 |
Så äntligen kom rören på plats igår! Som jag har längtat efter den här dagen! Nu hoppas jag innerligt att de kommer att hjälpa Douglas. Från det att jag lämnade Douglas då de sövt honom till det att jag fick träffa honom (han sov fortfarande) på uppvaket så gick det bara 15 min! Otroligt så fort det kan gå! Jag var lite orolig eftersom han blev sövd en i ca 2 timmar då han var ca 6 månader och då tappade han i kroppstemp. Jag berättade det för narkosläkaren och han lovade att värma upp rummet extra mycket och det hade de VERKLIGEN gjort! De var så gulliga mot Douglas! Douglas fick lugnande innan han skulle in och sövas och han blev jättefnittrig av detta. Han klarade inte av att hålla huvudet själv, hade munnen öppen och fnissade åt precis allt. Det var en rolig syn! Allt gick som sagt bra förutom att han var VÄLDIGT ledsen efteråt och skrek i 2 timmar och bara klängde sig fast vid mig! Men, jag är tacksam att op:en blev av och det bästa av allt är att det inte är några problem med att bada och doppa huvudet! Han älskar ju att bada! |
|
Svar på tråden: Rör igår! | |
|
|
Du ska se att det... |
|
Skrivet av Helena m Emma 8/6-03(Cissi -97) | |
blir bättre nu. Hur många öi har Douglas haft och när började dem? |
|
Han har... |
|
Skrivet av Susanne med Douglas 030122 | |
haft 11 stycken och fick sin första då han var 1 månad gammal och sen har det bara rullat på. Idag är han 14 månader. | |