Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hjäälp...

Skrivet av Rädda mamman
Nu ska min goa Ludde äntligen få sina rör insatta på mån!! Men jag är jätterädd för narkosen, tidigare har jag fått avboka för min rädsla tar överhanden men nu MÅSTE dom in, han får ju öroninflammation hela tiden... Han ska opereras på danderyd, finns det någon som har op sitt barn där (rör) ?? Snälla berätta allt för mig från början till slut...
Svar på tråden: Hjäälp...

Det kommer att gå bra

Skrivet av  Annika m. Robin 2år & Michelle 4 år
Robin har opererats men inte där, kopierar in det jag skrev här den dagen, han sövdes via sömnmedel i en kanyl, och det är att föredra sa läkaren för då sover de lugnare och oftast längre.

"Vi var där 7,30 men då hade de ju inte öppnat än *s*
Trött personal? 7.40 anmälde vi oss i kassan.
Vid strax efter 8 fick han lite lugnande som han blev bra snurrig av *s*, han satt och vinglade i sängen och lekte med bilen. Och vid 8,25 var han i OP salen han höll bilen i handen och somnade så sött i min famn.
Ville inte riktigt lämna honom där.

Blev så nervös så jag gick ut och rökte och gick och kissade och när jag kom tillbaka kom han precis tillbaka. Det hade inte varit några problem alls.
Han sov sen i närmre 2 timmar,när han vaknade var bilen det första han ville ha, sen var han pigg och fick saft och välling och vi åkte hem vid 11.

Sköterskan var så go, snäll, trevlig och svarade på allt vi frågade. Så nu hoppas vi slippa en massa öif till. Tack för tumhållningen!!

Tack snälla

Skrivet av  Rädda mamman
för ditt svar! Känner mig lite lungnare iaf...