Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

3stycken samma år ,angående skola!

Skrivet av trollmor 11
Hejsa
Jag heter Eeva och är 37år,har 11barn.Mina barn födda -95 går nu på 6-årsverksamhet.Det finns 2-grupper,så flickan född i januari går själv.Tvillingpojkarna går tillsammans.Vi kommer nog att låta flickan fortsätta att gå ensam i första klass.Pojkarna kommer nog fortsätta ihop,eftersom det bara kommer att bli 2stycken 1:or.Vi hoppas att det blir bäst så!
Svar på tråden: 3stycken samma år ,angående skola!

Vad kul att du svarade!!

Skrivet av  Ulrica m Cajsa, Simon o Victor
wow-är det enda jag kan säga (har du hört det förut???)*ler*

11 BARN!! Och du är bara 37 dessutom!!*imponerad*

Hur har du hunnit med?

Och tack snälla för infot om skolan. Jag antar att när man har så många barn så blir det inte så stora problem av saker? Skönt att flickan får gå själv, tjejer är ju gärna lite mognare och de kanske behöver tiden från varandra.

Tack för ditt svar och varmt välkommen hit!!
 

till Ulrica m cajsa,simon och viktor

Skrivet av  trollmor 11
Hej Igen!
Du har rätt wow har man hört ett antal gånger.Även hur har du hunnit med så många,är det inte jobbigt skulle kunna göra listan jättelång!!!Jag böjade tidigt med att skaffa barn.mina barn är födda -83-85-88-90-91-92-95-95-95-97 ooch den sista-01.Så den sista får jätte mycke uppmäkssamhet,syskonen slåss om honom.Jag vill bara tillägga att jag har 8pojkar och 3flickor.mvh Eeva
 

Nu måste ju jag fråga!!

Skrivet av  Carola med tvillingarna Robert&Corrinda 000514,Janelle94+Patricia 95
Du har ju tre barn födda 95....är det trillingar eller tvillingar + "enling" födda samma år???

Jag avundas dig alla ungar!!!:0)
 

Enling+tvillingar

Skrivet av  trollmor 11
Hej Carola!
Har en tjej född iJan-95 och tvillingpojkar dec-95.Tvillingarna är födda 4veckor för tidigt.Det hade annars blivit 11½mån emellan flickan och tvillingarna.

mvh Eeva
 

Vad häftigt!:0)

Skrivet av  Carola med Janelle,Patricia,Robban&Corrinda
Det kan man ju inte kalla annat än snabba ryck!!:0)
Kul:0)
 

Jag är imponerad

Skrivet av  Lite avundsjuk
över att du orkade fortsätta med två barn till efter
95-orna. Själv fick jag två barn med 18 månaders mellanrum, och båda var överaktiva och en sjuklig som liten, och jag tycker att jag har gjort det bra med två
blöjbarn och nattskift hos den sjuka.
Det tog ett tag innan jag längtade efter småbarn igen.
Hur länge har du planer på att fortsätta?
Hur sover alla, och hur äter ni?
Jag kände en 7-barnsfamilj där storasyskonen nattade var sitt litet syskon.
Jag förstår ju att du är hemma(förutfattad fördom till männen tyvärr), men vad gör din man?
 

Artiklar från Familjeliv