Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Akta er alla i Stockholm...

Skrivet av Victoria med Axel och Emil
för here we come, big mother and her strongheaded daughter *S*, imorgon ska nämligen jag få följa med på Cornelias allra första skolresa, och den bär iväg till huvudstaden, det har införskaffats handledsband (till mig *fniss*) och jag har stått och gräddat pannkakor som vi ska ha med oss och mumsa på. Ja och vad ska vi då göra i Stockholm undrar ni säkert, jo vi ska till Cosmonova minsann och titta på film om rymden, och sedan ska vi till Junibacken, jättebra ju, så jag kan sondera läget utifall vi får för oss att åka hela familjen dit någon gång.

Så imorgon får prickiga grabbarna grus (ja Axel har ju också fått vattkoppor, vad annars, dem följs ju åt i allt ju), hållas med farmor på fm och med pappa Roger resten av dagen, det blir skönt med lite permis.

Idag var vi förresten till grannarna och tittade på koutsläppet, vad är det undrar ni kanske, jamen det hörs väl på namnet, dem släppte ut korna för våren och ni må tro att det till och med spritter i gammelkossornas kropp, härligt att se deras glädjeskutt och krumbukter. Axel och Emil satt i säkert förvar i bilen, dem är inte sjuka mera än prickarna än så länge och jag stod och övervann min koskräck *hihi*.

Nej nu måste jag ju gå och lägga mig, vi ska samlas vid skolan kl. 07.00 imorgon, vilket skämt!! *S*

Ha det bra

Kram
Svar på tråden: Akta er alla i Stockholm...

Vinka....

Skrivet av  Carola m Robban&Corrinda000514, och Novalie 030523:0) och två till..
...när ni åker förbi Uppsala:0)

Det där låter trevligt, hoppas att det blir lika trevligt åxå!!
Du förtjäner ju verkligen en paus från alla baciller och skräp!!!

Berätta om Junibacken sen!
Janelle och Patricia har varit där, men de var måttligt imponerade.....jag vill ju åka dit!
Knasiga ungar!

Sov gott nu!!!
 

Passar mig..!

Skrivet av  sillen
Skämt åsido - hoppas ni får riktigt kul! Det är NÄSTAN så jag tassar bort till Djurgården för att stöta på dig, vore så kul att träffa dig!

Förresten, grabbarna är väl tre nu? Har två så coola badrockar med Zorro-Z på ryggen som kanske skulle passa till sommaren, vad tror du? Om det skulle kunna vara något kanske jag kan skicka till dig? jaja, det var ett sidospår, tjoa till isf!

Hoppas dagen blir riktigt bra!
 

Åhh det hade varit roligt...

Skrivet av  Victoria med Axel och Emil snart 3 år
om du hade smygit dig ner på Djurgården när vi var där och huserade, men samtidigt var det fullspäckat schema, vi kanske kan träffas någon annan gång, har ju min kära svägerska boendes i Stockholm, skulle kanske ta och våldgästa henne några dagar *s*.

Låter coolt med Zorro-badrockarna, min mailadress finns i infot, maila mig så kan jag ge dig adressen, och så ska du väl ha någon slant för dem också?!

Ha det bra

Kram